Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - materiale sanitare pentru dializa


Anunt de participare numarul 140897/05.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 215992283, In atentia: Ec. Marina Gontariu, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
materiale sanitare pentru dializa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr. 8, sector 1,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 585, 743.6 si 3, 100, 339.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim la 1 luna ? maxim la 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
materiale sanitare pentru dializa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I DIALIZA PERITONEALA
1 Pungi sol. Dializa peritoneala STAY-SAFE 2, 2L - UM bucatiminim/luna 300 buc maxim 500 bucati
minim/24 luni 7.200 bucati maxim 12.000 bucati
2 Pungi sol. Dializa peritoneala STAY-SAFE 3, 2L
minim/luna 100 buc maxim 200 bucati
minim/24 luni 2.400 bucati maxim 4.800 bucati
3 Pungi sol. Dializa peritoneala STAY-SAFE 4, 2L
minim/luna 100 buc maxim 200 bucati
minim/24 luni 2.400 bucati maxim 4.800 bucati
4 Capace dezinfectante compatibile cu sistemul STAY-SAFE
minim/luna 300 buc maxim 600 bucati
minim/24 luni 7.200 bucati maxim 14.400 bucati
5 Suport CAPD - Organizator
minim/luna 5 bucati maxim 10 bucati
minim/24 luni 120 bucati maxim 240 bucati
6 Adaptor cateter DP compatibil cu sistemul STAY-SAFE
minim/luna 4 bucati maxim 8 bucati
minim/24 luni 96 bucati maxim 192 bucati
7 Extensie cateter DP compatibil cu sistemul STAY-SAFE
minim/luna 5 bucati maxim 10 bucati
minim/24 luni 120 bucati maxim 240 bucati
8 Sol. Dezinfectanta pentru DP, flacon 250ml
minim/luna 30 flacoane maxim 50 flacoane
minim/24 luni 720 flacoane maxim 1.200 flacoane
9 Sol. Dezinfectanta pentru DP, flacon 500ml
minim/luna 30 flacoane maxim 50 flacoane
minim/24 luni 720 flacoane maxim 1.200 flacoane
10 Cateter dializa peritoneala tip Tenckhoff adulti 41 cm
minim/luna 2 buc maxim 4 bucati
minim/24 luni 48 bucati maxim 96 bucati
11 Cateter dializa peritoneala tip Tenckhoff adulti 62 cm
minim/luna 2 buc maxim 4 bucati
minim/24 luni 48 bucati maxim 96 bucatilot II
1Catetere lumen dublu 15 cm 12 F
minim/luna 20 buc maxim 40 bucati
minim/24 luni 480 bucati maxim 960 bucati
2 Catetere lumen dublu 20 cm 12 F
minim/luna 20 buc maxim 40 bucati
minim/24 luni 480 bucati maxim 960 bucatilot III
1 Kit plasmafereza adulti compatibil cu aparatul Multifiltrate
minim/luna 1 bucata maxim 2 bucati
minim/24 luni 24 bucati maxim 48 bucatilot IV
1 Kit 4 CVVHDF 600
minim/luna 15 seturi maxim 30 seturi
minim/24 luni 360 seturi maxim 720 seturi
2 Punga filtrat 10 l
minim/luna 15 pungi maxim 30 pungi
minim/24 luni 360 pungi maxim 720 pungilot V
1 Solutie hemofiltrare multi Bic
minim/luna 200 bucati maxim 400 bucati
minim/24 luni 4.800 bucati maxim 9.600 bucatilot VI
1 SHF-A-KIMAL-Set complet HDF adulti
minim/luna 10 bucati maxim 20 bucati
minim/24 luni 240 bucati maxim 480 bucatilot VII
1 Filter Cartridge ECP 05-20 Big blue
minim/luna 2 bucati maxim 4 bucati
minim/24 luni 48 bucati maxim 96 bucati
2 Filter Cartridge ECP 20-20 Big blue
minim/luna 2 bucati maxim 4 bucati
minim/24 luni 48 bucati maxim 96 bucati
3 Potassium Iodide Starch Test Strips-(set cu 6 carnetele a 100 bucati)
minim/luna 1 set maxim 2 seturi
minim/24 luni 24 seturi maxim 48 seturi
4 Test Peracetic Acid 5-50mg/l*FWT
minim/luna 1 bucata maxim 2 bucati
minim/24 luni 24 bucati maxim 48 bucati
5 Test Total Hardness *FWT
minim/luna 1 bucata maxim 2 bucati
minim/24 luni 24 bucati maxim 48 bucati
6 Test Kit Visocolor HE Chlorine
minim/luna 1 bucata maxim 2 bucati
minim/24 luni 24 bucati maxim 48 bucati
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 585, 743.6 si 3, 100, 339.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1 CUANTUM: 8.237, 62; LOT 2:1.497, 60; LOT 3:432; LOT 4:5.029, 92; LOT 5:10.512; LOT 6:4.018, 90; LOT 7:1.275, 36;garantie de participare 1% din valoarea totala estimata a acordului cadru lei fara TVAvalabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) cel mai tarziula datasi ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Dovada constituirii se va faceprin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si orastabilita pentru deschiderea ofertelor; Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA Garantia de de buna executie a contractului se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent.Daca garantia de buna executie are valoarea de maxim 1000 lei se poate constitui si prin depunere in numerar la casieria achizitorului.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului-cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS + Buget de stat + Programe Nationale de Ssanatate + Programe de Cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - Formularulnr. 2;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -Formularulnr. 3;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 Formularul nr. 11Persoanele cu functie de conducere in cadrul Autoritatii Contractante:
Ministrul Sanatatii Raed Arafat
Manager- Profesor Doctor Radu Macovei
Director Medical - Doctor Nicusor Louchi
Director de ingrijiri ? As. Pr.Cristina Preda
Director Financiar Contabil - Economist Doctor Daniela Blindu
Sef Birou Achizitii publice Marina Gontariu
Medic PrimarLuminita Ardelean
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 6;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 4; - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte:
- codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
(se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).
Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie legalizata.
- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare si distribuitie pentru categoria produselor ofertate, conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.
- Autorizatiile depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Fisa de informatii generale?
din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?
- cel putin o recomandare pentru produse similare- Mostre
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se va organiza1 runda de ofertare de 24 de ore. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta precum si nr de participanti inscrisi.Elementul ofertei: pretul total/ lot
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24159
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2013 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta BucurestiBiroul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare precum si cate un reprezentant imputernicit din parteafiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care candidatul/asocierea isi sustine capacitatea economico-financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala prin sustinerea de catre o persoana terta, atunci aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si Art. 181 lit a, c1 si lit d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta, initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia din sectiunea a III-a, va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea (Formular nr. 12).In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe locurile 1, 2, 3 , se va realiza prin transmiterea unei solicitari de clarificare din partea autoritatii contractante, la care operatorii economici vor transmite in plic sigilat documentele care contin noile preturi, dar acestea din urma nu pot fi imbunatatite decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de zece zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel. +40 215992300, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2012 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer