Licitatie Publica - materiale sanitare pentru dializa peritoniala si hemodializa
Anunt de participare numarul 115904/24.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Dogaru, Tel. 0232/264266, Email: [email protected], Fax: 0232/477309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
materiale sanitare pentru dializa peritoniala si hemodializa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spitalul clinic de urgenta pentru copii sf mariamagazia materiale
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 374, 796.96RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EURO CYCLER CASSETE, set transfer, adaptor titanium, MINI CAP, dializor sintetic, set linii pompa simpla cartus solcart 650gr, concentrat acid, concentrat bazic, set linii sange pompa dubla, acid citric, puristeril, tiutol
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
33181200-4-Filtre pentru dializa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 EURO CYCLER CASSETE (CASETE PT. TRATAMENT AUTOMAT) 408buc
2 set transfer (extensie de cateter)24 buc
3 adaptor titanium 12 buc
4 MINI CAP(CAPACE DEZINFECTANTE)9684 buc
5 dializor sintetic2160 buc
6set linii pompa simpla (cu2 ACE)1920 buc
7 solutie concentrata bazica pentru dializa sub forma de cartus pentru masinile de dializa dialog (cartus solcart 650gr)2160 buc
8 solutie concentrata pentru dializa tip acid preparat industrial (concentrat acid)12000 l
9 solutie concentrata pentru dializa tip bicarbonatpreparata industrial (concentrat bazic)2400l
10 set linii sange, pompa dubla-compatibile cu masinile din dotare (cu 1 ac)300 buc
11 dezinfectante aparate de dializa tip acid citric litri (acid citric)600l
12 puristeril60l
13 tiutol 360l
Valoarea estimata fara TVA: 374, 796.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
dializa peritoniala, hemodializa
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P. ? copie valabila la data procedurii
- Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala- copie valabila la data procedurii-( nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.)
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Consiliul Judetean Iasi ? Serviciul Fonduri Speciale si Executori Creante Bugetare
(operatorii economici care au sediul in alt judet , decat judetul Iasi dar nu au puncte de lucru in judetul Iasi vor depune o declaratie pe proprie raspundere; operatorii economici care au sediul in alt judet , decat judetul Iasi dar au puncte de lucru in judetul Iasi au obligatia de a prezenta acest certificat).
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?formular 10Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului- Certificat de inregistrare emis de O.R.C.- Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2474
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatii
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatii
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare, de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Maria" Iasi - Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Vasile Lupu nr. 62, Localitatea: iasi, Cod postal: 700309, Romania, Tel. 0232264266, Email: [email protected], Fax: 0232477309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2011 14:48