Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale sanitare si consumabile diverse ptr.sectiile de terapie intensiva


Anunt de participare numarul 133902/13.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ
Adresa postala: STR. CLINICILOR NR. 3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Punct(e) de contact: IOANA-CRISTINA POJAR, Tel. +40 0264/592771, Email: [email protected], Fax: +40 0264/590235, Adresa internet (URL): www.scju-cluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale sanitare si consumabile diverse ptr.sectiile de terapie intensiva
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca, Str. Clinicilor nr. 3-5, Spitalul Clinic judetean de Urgenta Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 734, 780RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de fondurile bugetere alocate si necesitatile autoritati contractante. Lot1 minim 12295lei si maxim 147540lei; Lot 2 minim 17320lei si maxim 207840lei; Lot 3 min 22120lei si max 265440lei; Lot 4 min 25500lei si max 306000lei; Lot 5 min 12250lei si max 147000lei; Lot 6 min 24280lei si max 291360lei; Lot 7 min 30800 si max369600lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Materiale sanitare si consumabile diverse ptr.sectiile de terapie intensiva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141200-2 - Catetere (Rev.2)
33000000-0-Echipamente medicale, produse farmaceutice si produse de ingrijire personala (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
33157400-9-Aparate medicale respiratorii (Rev.2)
33157700-2-Barbotor pentru oxigenoterapie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. LotDenumire UMCant.min./contractCant. Max./ contract1cateter venos central pentru adulti si copii1.1 cateter venos central 2 cai 7, 5Fr cu proprietati antimicrobiene cu argint buc. 60 1201.2 cateter venos central 2 cai 7, 5Frbuc. 300 6001.3 cateter venos central 3 cai 7, 5Frbuc. 300 6001.4 cateter venos central 2 cai 4 Fr Arrow buc. 30 601.5 cateter arterial Seldingerbuc. 300 6001.6 cateter arterial Seldinger femurala 20G buc. 60 1201.7 cateter artera 20G 30 mmbuc. 1800 3600
2 masti faciale si sisteme similare pt. ventilatie2.1 sistem CPAPbuc. 30 602.2 rezervor oxigen cu regulatorDebitbuc. 60 1202.3 masca oxigen+rezervor buc. 300 6002.4 balon Ruben adulti buc. 180 3602.5 hamuri CPAPbuc. 60 120
3 sistem de aspiratie traheala in sistem inchis3.1 sistem aspiratie circuit inchis 72h cu sistem igiena cavitatea bucala 16 Frbuc. 20 4803.2 sistem aspiratie circuit inchis 72h cu sistem igiena cavitatea bucala 14 Frbuc. 360 7203.3 multiacces port sistem aspiratie in circuit inchis 6 zile cu cateter Bal pentru lavaj bronsicbuc. 60 120
4 4.1 barbotoare O2 flansebuc. 180 3604.2 borcane aspiratie trahealapentru flansebuc. 180 360
5sistem de aspiratie pleurala5.1 sistem de aspiratie pleurala buc. 300 600
6seturi pentru administrarea transfuziilor incalzite in ritm rapid6.1 set perfuzie rapida level 1 buc. 60 1206.2 mansete presiunebuc. 180 360
7Sistem inchis ptr. Masurarea debitului cardiac+celule de presiune invaziva7.1Flo-Trac senzorbuc. 150 3007.2 traductor presiunedublu buc. 600 12007.3 traductor presiunesimple buc. 60 120
Valoarea estimata fara TVA: 1, 734, 780RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: - lot 1 ? ?cateter venos central pentru adulti si copii diverse tipuri si marimi": 1500 lei- lot 2 ? ?masti faciale si sisteme similare pt. Ventilatie?: 2100 lei- lot 3 ? ?sistem de aspiratie traheala in sistem inchis?: 2700 lei- lot 4 ? ?barbotoare si borcane aspiratie traheala pentru flanse?: 3100lei- lot 5 ? ?sistem de aspiratie pleurala?: 1500 lei- lot 6 ? ?seturi pentru administrarea transfuziilor incalzite in ritm rapid?: 3000 lei- lot 7 ? ?Sistem inchis ptr. Masurarea debitului cardiac+celule de presiune invaziva?: 3700 leiPerioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de primire a ofertelorMod de constituire: Forma de constituire a garantiei de participare: se poate constitui printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata confirmat de banca, in contul autoritatii contractante(RO22TREZ2165005XXX006884) deschis la Trezoreria Cluj, iar in cazul scrisorii de garantie bancara se precizeaza completarea conform formularului A. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare ce poate fi emis de o societate de asigurari care functioneaza in mod legal in Romania, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art..87 alin.1 din HG 925/2006, conform dispozitilor art. 86 alin.3 din HG 925/2006. In cazul de fata se poate depunere si in numerar la casieria autoritatii contrcatante, cladirea Directiei, et.1, Str. Clinicilor nr. 3-5 (orar L-V: 12-14 si V: 11-12) 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, constituita doar pentru contracte cu valori mai mari de 125.000 euro. Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a contractului subsecvent Mod de constituire: - scrisoare de garantie bancara prezentata la incheierea contractului ; - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata cont (RO22TREZ2165005XXX006884 deschis la trezoreria Cluj ), ori de o societate de asigurari care functioneaza in mod legal in Romania , instrument de garantare irevocabil , care va fi prezentat in original , va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a contractului si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art. 87.alin.1 din HG.925/2006 conform dispozitiilor art 86 alin 3 din HG 925/2006. Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii vor beneficia de reducere de 50% conform legii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii din diverse surse.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Personal cu drept de decizie: Manager Dr. Cristiana Ciortea, Dir. fin. Contabil Delia Dragomir, Dr. Natalia Hagau, As. Ana Muresan, Sef. Serv. Achizitii ec. Ioana Pojar.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
- Autorizatie de la Ministerul Sanatatii pentru importul si comercializarea echipamentelor medicale specifice obiectului procedurii, conform Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea Fisei de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completarea declaratiei privind principalele livrari de produse
- Mostre din fiecare produs ofertat
- dovada implementarii si certificarii unui sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
60
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Cluj
Adresa postala: Str. Clinicilor nr. 3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Tel. +40 264595271, Email: [email protected], Fax: +40 264595271, Adresa internet (URL): www.scju-cluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2012 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer