Licitatie Publica - Materiale sanitare si de laborator
Anunt de participare numarul 56051/19.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Dr. I.A. Sbarcea Brasov
Adresa postala: Brasov, str. G. Baritiu , nr. 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500026, Romania, Punct(e) de contact: Virginia Martin, Tel.0749 - 199.185, Email: [email protected], Fax: 0268 - 417.748
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie
Adresa postala: str. Gheorghe Baritiu nr. 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500025, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul administrativ, Tel.0368/460146, In atentia: Sef serviciu Muntean Gheorghe, Fax: 0268/417748
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie
Adresa postala: str. Gheorghe Baritiu nr. 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500025, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel.0368/460146, In atentia: Mereuta Simona, Fax: 0268/417748
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie
Adresa postala: str. Gheorghe Baritiu nr. 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500025, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat general, Tel.0368/460146, Fax: 0268/417748
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale sanitare si de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie "Dr. I.A.Sbarcea" Brasov str. Gheorghe Baritiu nr. 36
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Materiale sanitare si de laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Aparate si instrumente medicale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Materiale sanitare si de laborator
Valoarea estimata fara TVA: intre 749, 160 si 1, 503, 667RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul global al spitalului, contractat cu CJAS Brasov, dinfondul de asigurari sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificatconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand subliniatdomeniul de activitate pentru produsele ofertate, in termenul de valabilitate.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita dedepunere a ofertelor si va fi prezentat in original sau copie legalizata.
Autorizatie sanitara de functionare de la Autoritatea de Sanatate Publica
Autorizatie pentru comercializarea produselor, din partea producatorului (dacaofertantul nu este producator)
Documentele solicitate, cu exceptia certificatului constatator, vor fiprezentate in copie, cu stampila inoriginal, purtand inscrisul conform cuoriginalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultima balanta de verificare (iunie)Ultimul bilant contabil.Declaratie pe proprie raspundere a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte ca ofertantul nu are debite neonorate fata de statDocumentele solicitate, vor fi prezentate in copie, cu stampila inoriginal, purtand inscrisul conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mostra
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria spitalului sau OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2008 10:00
Locul: Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie - sala raport garda
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, cu conditia de a avea asupralor actul de identitate si imputernicire din partea firmei.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie - serviciul administrativ
Adresa postala: str. Gheorghe Baritiu nr. 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500025, Romania, Tel.0368/460146, Fax: 0268/417748
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2008 16:29