Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale sanitare si medicamente pentru dializa


Anunt de participare numarul 86377/12.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Orasenesc Sinaia
Adresa postala: Str. Spitalului, Nr. 2, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Punct(e) de contact: Spitalul Orasenesc Sinaia - Serviciul ATAT, Tel.0244311953, In atentia: Ing. Anda Neagu, Email: [email protected], Fax: 0244311046, Adresa internet (URL): www.spitalsinaia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale sanitare si medicamente pentru dializa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Orasenesc Sinaia
Str.Spitalului nr. 2
Loc.Sinaia, Cod 106100,
Jud.Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 161, 970.38 si 1, 540, 396.99RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contractele subsecvente, in functie de necesitatile sale si de fondurilealocate cu aceasta destinatie, cu o frecventa minim lunara si maxim la doua luni, pentru cantitati care se incadreaza in valorile minime si maxime lunare precizate in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREA DE MEDICAMENTE SI MATERIALE SANITARE NECESARE DERULARII SUBPROGRAMULUIĀ« TRATAMENTUL DE SUPLEERE A FUNCTIEI RENALE LA BOLNAVII CU INSUFICIENTA RENALA CRONICA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33640000-8 - Medicamente pentru sistemul genito-urinar si hormoni (Rev.2)
33181200-4-Filtre pentru dializa (Rev.2)
33181520-3-Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
33631600-8-Antiseptice si dezinfectante (Rev.2)
33692800-5-Solutii de dializa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente si materiale sanitare pentru dializa
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 161, 970.38 si 1, 540, 396.99RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - nu se constituie; garantia de buna executie a contractului reprezinta 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent incheiat in baza acordului cadru
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri Contract CAS Prahova - PNS Tratamentul de supleere a functiei renale la pacientii cu insuficienta renala cronicaModalitati plata-conform Documentatie de atribuire
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati, subcontractanti, orice persoana fizica sau juridica romana/straina autorizata sa desfasoare activitate comerciala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea, prezentare Formular A- Cazier judiciar /certificat echivalent
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare Formular B
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratiile Finantelor Publice locale de care apartin ofertantii, care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat ;
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatile locale competente, care sa stipuleze ca ofertantul nu figureaza cu creante bugetare de plata catre bugetul local .
- Pentru a putea participa la licitatiile electronice precum si la orice alt tip de procedura organizata prin mijloace electronice, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
Pentru persoane juridice/fizice romane se solicita:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat de inregistrare, emis de OficiulRegistrului Comertului,
Toate documentele solicitate vor fi in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelorPentru persoane juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare(documente echivalente cu certificatele solicitate pentru persoane juridice / fizice romane)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ultimul bilant contabil raportat, vizatsi inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiarsi contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
- Fisa de informatii generale conform Formularului C
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Aviz de functionare emis de MS pentru tipul de activitate impus de achizitia publica pentru care se face ofertarea (inclusiv anexa), aflat in termen de valabilitate.
-Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare celor ofertate, din ultimii 3 ani emisa pe Formularul D ; se solicita confirmarea beneficiarilor contractelor de furnizare specificate in declaratie, pentru executarea corespunzatoare a acestor contracte, printr-oRecomandare emisa pe Formularul E ;
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului - emisa pe Formularul F;
-se solicita anexarea la declaratie a CV-urilor personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
-Se solicita prezentarea Certificatului de atestare a conformitatii sistemului de management a calitatii firmei ofertante, cu standardul ISO 9001 :2000, sau cu un standard echivalent din seria de standarde europene relevante, emis de un organism de acreditare independent ; certificatul solicitat va fi in termen de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se reoferteaza prin licitatie electronica SEAP, pretul unitar/lot, intr-o runda de o zi.Informatii suplimentare in Documentatia de atribuire, Fisa de date a achizitiei - sectiunea IV.2
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr.6855 din 26.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S19-026819 din 29.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2009 11:00
Locul: Spitalul Orasenesc Sinaia - Serviciul A.T.A.T.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conform Fisa de date a achizitiei cap VI.9)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Toate detaliilenecesare elaborarii ofertei sunt atasate in Documentatia de atribuire atasata Anuntului de participare publicat in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. StavropoleosNr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: Str.Emil Zola nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244 544781, Email: [email protected], Fax: 0244 542408
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL CONTENCIOS AL SPITALULUI ORASENESC SINAIA
Adresa postala: Str.Spitalului nr.2, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Tel.0244 511 953, Email: [email protected], Fax: 0244 311 046, Adresa internet (URL): www.spitalsinaia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2009 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer