Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE SANITARE ,,TRUSE MEDICALE PENTRU INGRIJIREA SI IGIENA PACIENTULUI''


Anunt de participare numarul 147983/16.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel. +40 21317219, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE , ,TRUSE MEDICALE PENTRU INGRIJIREA SI IGIENA PACIENTULUI''
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Depozitul Central
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 118, 425 si 4, 476, 250RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui trimestrial, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de fondurile bugetare alocate. Valoarea minim estimata pentru un contract subsecvent: 82550 lei, valoarea maxim estimata pentru un contract subsecvent: 165100 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pachet Materiale sanitare TRUSE MEDICALE PENTRU INGRIJIREA SI IGIENA PACIENTULUI conform specificatilor tehnice ale caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141620-2 - Truse medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.SET PERIUTE DEZINFECTANTE 24 ORE: minim 1500 seturi-maxim 3000 seturi;
2.SET PERIUTE DEZINFECTANTE CHG (CLORHEXIDINA)24 ORE: minim 1600 seturi-maxim 3800 seturi;
3.PREVALON T.A.P SISTEMINTOARCERE PACIENT: minim 175 seturi-maxim 350 seturi;
4.ALEZE MICROCLIMA: minim 1750 seturi-maxim 3500 seturi;
5.SERVETELE PENTRU SPALARE PACIENT-8BUC: minim 4250 pachete-maxim 8500 pachete;6.SERVETELE ANTI ESCARE TIP BARIERA CU DYMENTHICON-8 BUC: minim 4000 pachete-maxim 8000 pachete;
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 118, 425 si 4, 476, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de: 44762, 5 lei(1% din valoarea maxima estimata)valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO79TREZ7025005XXX000170 deschis la Trezoreria sector 2, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante(Registratura)pana ladata si ora deschiderii ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: -sa fie prezentat in original pana la data si ora deschiderii ofertelor;
-sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
-sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
-sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
-sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
-sa prevada modul de executare a platii garantiei;
-sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
-sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prin virament bancar in contul: RO79TREZ7025005XXX000170 deschis la Trezoreria sector 2, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acorduluicadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat-Fondul National al Asigurarilor de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie privind eligibilitatea:
Se va depune declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art.180 din ordonanta, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura completarea formularului anexat;Cerinta nr.2
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat.(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1)si d)din OUG 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare.);Cerinta nr.3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea formularului anexat;
Cerinta nr.4
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modif.si compl.ulterioare, completarea formularului anexat.Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in
procedura de acchizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
MANAGER: Dr.Carmen OrbanDIRECTOR MEDICAL: Dr.Alina TanaseDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec.Grigore EmiliaDIRECTOR DE INGRIJIRI: As.Med.Pr.Mocanu Oana Otilia
SEF SERV. APROVIZIONARE: Ing.Sandu Andreea
SEF BIROUB ACHIZITII: Ec.Parvulescuv AdrianCOMISIA DE EVALUARE:
DR.ALINA TANASE
DR.ANCA COLITA
EC.GRIGORE EMILIA
NG.SANDU ANDREEA
EC.PARVULESCU ADRIAN
Cerinta nr.5
Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerint.priv.oblig.de plata sunt consid.ca fiind indeplin.in mas.in care op.ec.prez.inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compens.aprob.de catre org.comp.in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3)din Ordinul nr.509/2011.Cerinta nr.6
Informatii privind asocierea-Operatorii economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele:
-faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;
Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2)si III.2.3)din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei avand in vedere Ordinul Presedintelui
ANRMAP nr.509/2011.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
Cerinta nr.7
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerint. priv.oblig.de plata sunt consid.ca fiind indeplin.in mas.in care op.ec.prez.inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compens.aprob.de catre org.comp.in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3)din Ordinul nr.509/2011.NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor operatorii economici pot depune o declaratie pe propia raspundere
potrivit art.11 alin(4)din HG 925/2006.Intr-o asfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din Ordinul nr.509/2011.
Persoane juridice/fizice straine .
Nota:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente, sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata:
-fie o declaratie pe proprie raspundere ;
-fie o declaratie autentificat. Cerinta nr.8
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie?conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal
Cerinta nr.9
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Cerinta nr.10
Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare si distribuitie pentru categoria produselor ofertate, conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.
Pentru persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.11
Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri globala a ofertantului, pe ultimii 3(trei)ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul valutar comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza modelul din sectiunea Formulare de catre ofertant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.12
Cerinta nr.12 Document care sa ateste conformitatea produsului cu cerintele Directivei Consiliului 93/42/CEE-Declaratie de conformitate CE(conf.Directivei 93/42 CE)-aceasta va trebui depusa in traducere autorizata?in original sau copie?conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal
Cerinta nr.13
Se vor prezenta mostre pentru toate produsele solicitate in cadrul pachetului.Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor
Cerinta nr.14
Ofertantul trebuie sa detina certificat privind sistemul de asigurare a managementului calitatii ISO9001/2008 sau documente conform standardelor internationale pentru ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unui Certificate/document/aviz/declarative privindconformitatea.Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului.Operatorul economic va fi obligat sa prezinte mostre pentru toate produsele ofertate. Neprezentarea acestora conduce la declararea ofertei ca inacceptabilaXerocopie certificata cu semnatura pentru conformitate cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In licitatia electronica intra numai operatorii economici ale caror oferte au fost declarate Admisibile.Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice(SEAP)a)Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: pretul unitar, fara TVA, exprimat in lei/unitate de masurab)Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: -Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA-Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA-Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA-Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU-Se va utiliza pasul de licitatie: NUc)Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: 1-licitatia electronica 1runda;2-licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare;
-durata rundei este de 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S200-345491 din 15.10.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.01.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2014 12:00
Locul: I.C.Fundeni Sos. Fundeni, nr. 258, sector 2, Bucuresti - Sala de consiliu a institutului -
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, conducerea institutiei, reprezentantii Serv.Intern Specializat in Achizitii Publice si reprezentantii imputerniciti ai societatilor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ulterior etapei finale de licitatie electronica, in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni ? Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. +40 213180444, Email: [email protected], Fax: +40 213172194, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2013 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer