Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale si consumabile pentru dializa


Anunt de participare numarul 106994/01.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetan de Urgenta "Mavromati" Botosani
Adresa postala:  str. Marchian nr.11, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710211, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Fetchi, Tel. 0231517150, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0231517750, Adresa internet (URL):  www.spitjudbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale si consumabile pentru dializa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de urgenta Mavromati Botosani, strada Marchian nr. 11
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 77, 206.13 si 1, 815, 048.52RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Materiale si consumabile specifice dializei (fistuline, linii sange, etc)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Dializoare low flux, membrana noncelulozica (polysulfona/a-ps), uscata, sterilizate cu gamma, suprafata de 1, 15 ? 1, 25 mp, Kuf = 7, 9-8, 4 ml/h*mmHg, KoA uree=665 ml/min - minim 150 buc - maxim 3400 buc
2. Dializoare low flux, membrana noncelulozica (polysulfona/a-ps), uscata, sterilizate la gamma, suprafata 1.47 ? 1.57mp, Kuf = 9, 00-10.00 ml/h*mmHg, KoA uree = 803 ml/min - minim 300 buc- maxim 6800 buc
3. Dializoare high flux, membrana noncelulozica (polysulfona/a-ps), uscata, sterilizate cu gamma, suprafata de 1, 15 ? 1, 25 mp, Kuf = 40, 5-44, 5 ml/h*mmHg, KoA uree=725 ml/min - minim 150 buc - maxim 3400 buc
4. Linii pompa simpla compatibile cu aparatul de hemodializa Dialog + , sterilizate GAMMA - minim 375 buc - maxim 8500 buc
5. Linii pompa dubla compatibile cu aparatul de hemodializa Dialog+ , sterilizate GAMMA - minim 15 buc - maxim 340 buc
6. Fistuline 15G arteriale - minim 150 buc - maxim 3400 buc
7. Fistuline 15G venoase - minim 150 buc - maxim 3400 buc
8. Fistuline16G arteriale - minim 300 buc - maxim 6800 buc
9. Fistuline16G venoase - minim 300 buc - maxim 6800 buc
10. Fistuline17Gvenoase - minim 150 buc - maxim 3400 buc
11. Fistuline17Garteriale - minim 150 buc- maxim 3400 buc
12. Fistuline unipunctie 16G - minim 45 buc - maxim 1020 buc
13. Fistuline unipunctie 17G - minim 45 buc - maxim 1020 buc
14. Adaptor Y - minim 150 buc - maxim 3400 buc
15. Set cateter temporar hemodializa, cu lumen dublu, radioopac, fabricat din poliuretan, 15cm=12F - minim 20 buc - maxim 340 buc
16. Set catetertemporar hemodializa, cu lumen dublu, radioopac, fabricat din poliuretan, 17cm=12F - minim 30 buc - maxim 340 buc
17. Solutie concentrata de bicarbonat pt. hemodializacomponenta acida - minim 1000 L - maxim 20400 L
18. Solutie concentrata de bicarbonat vpt. hemodializa componenta bazica - minim 1000 L - maxim 20400 L19. Solutie concentrata pt. hemodializa, a sub forma de cartus de 650 g, compatibil cu aparatul de hemodializa Dialog+ - minim 350 buc - maxim 6800 buc
20. Dezinfectante aparate dializa - acid citric(bidon la 10L) - mimim 75 L - maxim 1700 L
21. Dezinfectant pe baza de hipoclorit de sodiu (bidon 5 L) - minim 22.5 L - maxim 510 L
Valoarea estimata fara TVA: intre 77, 206.13 si 1, 815, 048.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare - 18.150, 49 lei.Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privin eligibilitatea si neincadr.in prev.art.181/OUG 34/2006.Certif.constatator emis de Registrul Comertului, pentru persoane juridice.Doc.care dovedesc o forma de inregistrare ca pers.juridica ....in cf. cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident....pentru pers.jur./ pers.fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara (informatii generale)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor precizainformatii cu privire la: - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 aniCifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 614031.27 lei- bilant contabil la 31.12.2009 vizat si inregistrat de autoritatile competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.
Informatii privind experienta similara.
Mostre.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  STR.Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  str.Stefan cel Mare nr.62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230/215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al spitalului
Adresa postala:  str.Marchian nr.11, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710211, Romania, Tel. 0231518812, Email:  [email protected], Fax:  0231517780
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2010 07:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer