Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale si echipamente de protectia muncii (echipament de lucru), materiale si echipamente PSI si Service verificat, incarcat stingatoare


Anunt de participare numarul 125284/05.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. 021-3322816, In atentia:  ING. COTRUTA TANIA, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0213322816, In atentia:  ING. COTRUTA TANIA, Email:  [email protected], Fax:  0213326840, Adresa internet (URL):  www.anif
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0213322816, In atentia:  ING. COTRUTA TANIA, Email:  [email protected], Fax:  0213326840, Adresa internet (URL):  www.anif
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0213322816, In atentia:  ING. COTRUTA TANIA, Email:  [email protected], Fax:  0213326840, Adresa internet (URL):  www.anif
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale si echipamente de protectia muncii (echipament de lucru), materiale si echipamente PSI si Service verificat, incarcat stingatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ANIF RA SUCUSALA TERITORIALA MOLDOVA DE NORD
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de Materiale si echipamente de protectia muncii (echipament de lucru), materiale si echipamente PSI si Service verificat, incarcat stingatoare pentru ANIF RA SUCUSALA TERITORIALA MOLDOVA DE NORD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
24951220-3-Produse extinctoare (Rev.2)
50413200-5-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 22, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare :450 lei; garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006;Certificate de atestare fiscala ANAF pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Nota: Societatile care au inlesniri la plata (reesalonari), vor prezenta reesalonarea si Ordinele de plata lunare cu care s-au facut platile scadente pana la data de 31.05.2011.
Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale;Prezentarea Declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform modelului prevazut in ordinul nr. 14/12.10.2010.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ( inregistrare )Persoane juridice/fizice romane: CertificatConstatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;Certificatul de inregistrare (inmatriculare) emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice/fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 45.000 lei, respectiv echivalentul in euro. Echivalarea in euro pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual al BNR din anul respectiv (Curs mediu BNR pentru anul 2008:1 euro=3, 6827 lei, pentru anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; pentru anul 2010:1 euro=4.2099);Balanta contabila la 31.05.2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Fisa / fise de informatii privind experienta similara.Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar / client trebuie sa fie insotita de copiacontractului si a actelor aditionale respective.Efectuarea in ultimii 3 ani a cel putin 1(unu) contract si cel mult 3(trei) contracte, a caror valoare cumulata sa fie minim 20.000 lei (fara TVA), respectiv 4838 Euro la data de 02.06.2011, realizata prin furnizarea unor produse de natura celor licitate;Recomandari din partea altor beneficiari / clienti.Se va prezenta minim 1 recomandare;Prezentareacertificatului de atestare in domeniul calitatii SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent;Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic;Declaratie privind instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2011 11:00
Locul: ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE R.A, Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala:  Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Tel. 0213322816, Fax:  0213322183
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2011 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer