Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE Si PIESE DE SCHIMB PENTRU STATII DE POMPARE


Anunt de participare numarul 102649/22.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia:  ing. Cotruta Tania, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Moldova de Nord
Adresa postala:  Str. Sarariei nr. 16, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  --, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0232/226526, In atentia:  ing. Constantin Dascalu, Email:  [email protected], Fax:  0232/212256
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Moldova de Nord
Adresa postala:  Str. Sarariei nr. 16, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  --, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0232/226526, In atentia:  ing. Constantin Dascalu, Email:  [email protected], Fax:  0232/212256
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Moldova de Nord
Adresa postala:  Str. Sarariei nr. 16, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  --, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0232/226526, In atentia:  ing. Constantin Dascalu, Email:  [email protected], Fax:  0232/212256
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALE Si PIESE DE SCHIMB PENTRU STATII DE POMPARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ANIF RA- Sucursala Teritoriala Moldova de Nord, Str. Sararie nr. 16, Iasi, judetul Iasi.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MATERIALE Si PIESE DE SCHIMB PENTRU STATII DE POMPARE - ANIF RA- Sucursala Teritoriala Moldova de Nord, Str. Sararie nr. 16, Iasi, judetul Iasi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34320000-6 - Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
42124000-4-Piese pentru pompe, pentru compresoare, pentru masini sau pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 13, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare :135 lei; garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, Certificate de atestare fiscala ANAF pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, Persoane juridice/fizice romane: CertificatConstatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie, Certificatul de inregistrare (inmatriculare) emis de Oficiul Registrului Comertului, Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat de organele competente in domeniu, si balanta contabila la 30.04.2010, Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 14000 lei sau 3304 euro, pentru 1euro= 4, 2372 lei, ladata de 17.06.2010 (curs BNR).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Fisa / fise de informatii privind experienta similara - Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar / client trebuie sa fie insotita de copiacontractului, a actelor aditionale respective si de recomandareadin partea beneficiarului / clientului respectiv, Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani acel mult 3(trei) contracte a caror valoare cumulata sa fie minim 13500 lei (fara TVA), respectiv 3186 Euro la data de 17.06.2010 curs BNR), realizata prin furnizarea unor produse de natura celor licitate, Se va prezenta Autorizatia de furnizare a produselor, Ofertantul trebuie sa prezinte Certificat ISO 9001/2001 sau echivalent, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2010 10:30
Locul: Sediul ANIF-RA Sucursala teritoriala Moldova de Nord, Str. Sararie, nr. 16, Iasi, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art.40(1) din OUG 34/2006 privind achizitiile publice, autoritatea contractanta are obligatia de a asigura obtinerea documentatiei de atribuire de catre orice operator economic prin asigurarea accesului direct, nerestrictionat si deplin, prin mijloace electronice, la continutul documentatiei de atribuire.In exemplarul original se vor prezenta numai originalele sau copii legalizateale documentelor prezentate, atat la deschidere cat si ulterior in cazul cand ofertantul uzeaza de dreptul de la art 11.alin. 4, din HG 925/2006, actualizata de HG 834/22.07.2009, cand autoritatea contractanta solicita prezentarea certificatelor/documentelor edificatoare, care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, conform art.11 alin 5 si 6, din HG 925/2006, actualizata de HG 834/22.07.2009. In cazul in care ofertantul nu aduce originalul sau o copie legalizata, acesta are obligatia sa prezinte, originalul sau copia legalizata, iar comisia de evaluare va mentiona pe copie ?conform cu originalul? si va semna. In caz contrar , oferta va fi respinsa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala:  Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Tel. 021-332 28 16, Fax:  021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2010 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer