Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale sportive


Anunt de participare numarul 27631/14.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02295
Adresa postala: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Nicoara, Tel.0264/592481, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264/597553
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale sportive
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de materialelor sportive necesare antrenamentului cadrelor militare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36400000-5 - Articole si echipament de sport (Rev.1)
18330000-1-Tricouri (Rev.1)
18412100-1-Treninguri (Rev.1)
19320000-5-Incaltaminte pentru sport (Rev.1)
36411100-6-Schiuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
codurile CPV: 17241000-3 17280000-8 18131000-6 18133200-2 18143000-3 18310000-5 18322400-6 18330000-1 18412100-1 18412300-3 18440000-5 19312000-6 19312200-8 19320000-5 19321000-2 19323000-6 19324000-3 25245100-1 29852330-8 30192200-3 33141113-5 33412100-2 36133112-0 36400000-5 36411000-5 36411100-6 36415000-3 36420000-1, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 438, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.10.2007 pana la 17.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1% din valoarea estimata a contractului;Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA, asa cum sunt prevazute in fisa de date a achizitiei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sume de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
orice asociere legala.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute de art. 180 din O.G. 34/19.04.2006;
b.declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute de art. 181 din O.G. 34/19.04.2006;
c.certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor (inclusiv catre bugetele locale), valabile la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata;
a.documente care dovedesc inregistrarea la Oficiul Registrului Comertului (inclusiv certificat constatator, original sau copie legalizata), din care sa rezulte desfasurarea activitatii in domeniul specific procedurii;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.informatii generale despre ofertant, conform modelului anexat.b.copie dupa ultimul bilant contabil vizat,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimul an trebuie sa fie mai mare de 200.000 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-583/09.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2007 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2007 09:30
Locul: Str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, cod postal 400397, Compartimentul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic care a depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 02295, Compartimentul achizitii
Adresa postala: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel.0264 592481, Email: [email protected], Fax: 0264 597553
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2007 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer