Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAL BREZOIMODERNIZAREA,ECHIPAREA,DEZVOLTAREA SI IMBUNATATIREA CALITATII INFRASTRUCTURII SERVICIILOR DE ASISTENTA MEDICALA AMBULATORIE DIN JUDETUL VALCEA, orasul Brezoi,str. Fabricii,nr. 2,judetul Valcea.


Anunt de participare numarul 91737/27.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL BREZOI (ORAS BREZOI)
Adresa postala: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Localitatea: Brezoi, Cod postal: 245500, Romania, Punct(e) de contact: BERBECE RODICA, Tel.0250778240, Email: [email protected], Fax: 0250778240
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAL BREZOIMODERNIZAREA, ECHIPAREA, DEZVOLTAREA SI IMBUNATATIREA CALITATII INFRASTRUCTURII SERVICIILOR DE ASISTENTAMEDICALA AMBULATORIE DIN JUDETUL VALCEA, orasul Brezoi, str. Fabricii, nr. 2, judetul Valcea.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORAS BREZOI, JUDETUL VALCEA
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE CONSTRUCTIE(REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE)INCLUSIV DOTARILE CU APARATURA MEDICALA IN CADRUL PROIECTULUI"MEDICAL BREZOIMODERNIZAREA, ECHIPAREA, DEZVOLTAREA SI IMBUNATATIREA CALITATII INFRASTRUCTURII SERVICIILOR DE ASISTENTAMEDICALA AMBULATORIE DIN JUDETUL VALCEA", orasul Brezoi, str. Fabricii, nr. 2, judetul Valcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati lucrari + utilaj+dotari independente: Conform Caietelor de sarcini din Documentatia de atribuire si a listelor cu cantitatile de lucrari pe categorii de lucrari +listele cu cantitati de utilaje si echipamente tehnologice, + fisele tehnice ale utilajelor, echipamentelor dotarilor aparatura medicala(specificatii tehnice).
LOT.NR.1- LUCRARI CONSTRUCTII-Valoare estimata 1.660.000 lei LOT.NR.2-FURNIZARE ECHIPAMENTE SI APARATURA MEDICALA.-Valoare estimata 549.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 209, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 5%din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE SI PLATA CU RESPECTARE PROCEDURILOR DIN POR-FEDER
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
NU ESTE CAZUL
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Formular nr. 12A Cerinta obligatorie: Formular nr. 12B Cerinta obligatorie: Formular nr. 12CCerinta obligatorie: - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata - Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizataCerinte obligatorii: 1.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.2.Certificat de inregistrare, in copie.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3.Cerinta obligatorie: se solicita: a) rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008)-rezultat financiar pozitivb) declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008)Se solicita o cifra medie a ultimilor 3 ani mai mare sau egala cu 10.200.000 leiSe vor prezenta in copie legalizata bilanturile contabile si anexele la acestea pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)Se va complete formularul Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va complete formularul Informatii generale
V.4.) Capacitatea tehnica si/sau profesionala
4.Cerinteobligatorii: Prezentarea listei principalelor lucrari similare de constructii civile si /sau social culturale prestate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Valoarea cumulata a contractelor similare, pentru acesta perioada, va fi de cel putin 3.400.000, exclusiv TVA.-Formularul 12FCerinte minime obligatorii: Prezentare unul pana la trei contracte de executie lucrari similare realizate in ultimii 5 ani, din care sa reiasa ca au fost derulate cel putin urmatoarele activitati: - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate - Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi- Lucrari de constructii de centre de ingrijireLista cu experienta similara va fi insotita de contractul sau contractele la care face referire, proceseleverbale de receptie a lucrarilor si recomandarile aferente, in copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
TERMEN EXECUTIE
20%
Descriere: DURATA EXECUTARII LUCRARILOR
3.
PROGRAMUL CALITATII
20%
Descriere: PROGRAMUL PROPUS PT EXECUTIA LUCRARII
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2009 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDURI FEDER-POR AXE 3
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2009 17:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer