Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Medicamente de oncologie - Antineoplazice


Anunt de participare numarul 145162/25.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Campulung Muscel
Adresa postala: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Punct(e) de contact: Spitalul Municipal Campulung, Tel. +40 248510100, Email: [email protected], Fax: +40 248511860, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamentede oncologie - Antineoplazice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Municipal Campulung, str. Dr. Costea, nr.8, loc. Campulung Muscel, jud. Arges, cod 115100
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 79, 746.1 si 956, 953.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Vor fi incheiate contracte subsecvente lunare in functie de fondurile alocate cu aceasta destinatie si in functie de nevoile reale ale achizitorului
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Antineoplazice destinate tratamentului in Spital al Bolnavilor cu afectiuni Oncologice inscrisi in P. N. Oncologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru, sunt specificate in Anexa B a acestei Fise de date , pentru fiecare lot in parte
Valoarea estimata fara TVA: intre 79, 746.1 si 956, 953.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie garantie de participare 1% din valoarea fara TVA. Aceasta trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Se constituie(conform articolului 86 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare): lot1=143.13lei, lot2=66.88lei, lot3=260.54lei, lot4=1318.14lei, lot5=1259.18lei, lot6=319.81lei, lot7=16.24lei, lot8=106.09lei, lot9=213.68 lei, lot10=75.02lei, lot11=42.46lei, lot12=7.92lei, lot13=28.22 lei, lot14=665.56lei, lot15=251.47 lei, lot16=168.23lei, lot17=35.04lei, lot18=56.22lei, lot19=192.28lei, lot20=445.85lei, lot21=49.85lei lei, lot22=88.95lei, lot23=306.85lei, lot24=669.39lei, lot25=443.36lei, lot26=386.70, lot27=55.18lei, lot28=257.03 lei, lot29=218.26lei, lot30=233.68lei, lot31=943.83lei, lot32=7.18lei, lot33=24.52lei, lot34=43.29lei, lot35=107.73lei, lot36=13.57lei, lot37=48.20lei Echivalenta leu/euro va fi facuta pentru data de 06.02.2013.Contul : RO93TREZ0475006XXX002842, deschis la Trez. Campulung.Gar.de participare va fi restituita cf.art.87 si 88 din H.G. nr.925/2006, in baza unei cerereri .Conf. art. 86 alin. 6 din HG nr. 925/2006 "In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Lipsa acestor documente din oferta depusa va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin (3) lit.b) din HG 925/2006Cf.prev. art.16 din Legea nr.346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului gar.de particip. stabilit in Doc. de atrib.Se va prezenta- decl. privind incadrarea intrepr.in categ.IMM-urilor prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.Lipsa decl.va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.Valab. gar.de participare este cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII - CAS ARGES , PENTRU PROGRAMUL NATIONAL DE ONCOLOGIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitate original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006( dupa caz si pentru tertul sustinator ) - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006, prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul -original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal Campulung ( dr. Stanescu Ion Grigore ? Manager, ec. Cristian Marinela ? Director financiuar contabil, ? Dr. Berevoianu Toma ? Director medical, As. Pana Florin- Director de ingrijiri, Savu Erica Maria-Sef Birou Aprovizionare, Mataoanu Irina Elena - Biroul Aprovizionare, Greculescu Anisoara-Biroul Achizitii Publice Contractare -)4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul 5.Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura6.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul7.Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul 1.Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul - este cerut de autoritatea contractanta pentru a se vedea ca operatorul economic nu este ?fictiv?, precum si a se vedea codul unic de inregistrare, numarul de ordine din registrulcomertuluiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conform cu originalul semnat si stampilat de catre persoana autorizata, iar informatiile cuprinse in Certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, document din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, in cazul in care a depus in copie ?conform cu originalul? Certificatul constatator, va prezenta acest act in original, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate.Pentru persoane juridice/fizice straine: Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii-Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizat in limba romana.
2.Autorizatie de punere pe piata cf. art.700 , Legea 95/2006 privind Reforma in Domeniul Sanatatii, conform prevederilor legale, in termen, la data limita de depunere a ofertei in vederea demonstrarii existentei APP-ului pentru produs a putea fi comercializat pe piata din Romania3.Autorizatie de distributie en - gros / Agentia Nationala a Medicamentului - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul Autorizatia de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor.Actul normativ care impune obiligativitatea acestei autorizari ?legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII, medicamentul, cu completarile si modificarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie en gros de medicamente de uz uman. Se va prezenta copie certificate?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru evaluare respectarii cerintelor mentionate capacitatea economica si financiara vor fiprezentate: 1.Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv anii, in conformitate cu Formularul nr. 6. Media cif.de af. pe ultimii 3 ani, respectiv 2010 ; 2011 ; 2012 trebuiesa fie cel putin egala cu valoarea de : lot1 = 1192.78lei, lot 2 = 557.37 lei, lot 3 = 2171.16 lei, lot 4 = 10984.5 lei, lot 5= 10493.16 lei, lot 6= 2665.08 lei, lot 7= 135.3 lei, lot 8= 884.1 lei, lot 9= 1780.7 lei, lot 10= 625.2 lei, lot11=353.8 lei , lot12=66 lei, lot13=235.2 lei, lot 14 = 5546.34 lei, lot 15=2095.6 lei, lot 16=1401.9 lei, lot17=292.02 lei, lot 18=468.48 lei, lot 19 = 1602.3 lei, lot 20=3715.4 lei, lot21 =415.4 lei, lot 22 =741.28 lei, lot 23=2557.08 lei, Lot 24 = 5578.28 lei, lot 25= 3694.68 lei, lot 26= 3222.5 lei, lot 27= 459.8 lei, lot 28= 2141.94 lei, lot 29= 1818.82 lei, lot 30= 1947.3 lei, lot 31= 7865.22 lei, lot 32= 59.80 lei, lot 33=204.32lei, lot 34= 360.75lei, lot 35 = 897.78 lei, lot 36= 113.12 lei, lot 37= 401.64lei .
Conversia cifrei de afaceri din LEI in EURO se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR, pentru aputeademonstra capacitateafurnizarii produselordeaceastanatura. Calculul sumei solicitata a fost facut cu respectarea prevederilor Anexei nr. 1 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru evaluare respectarii cerintelor mentionate capacitatea economica si financiara vor fiprezentate: 1.Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv anii, in conformitate cu Formularul nr. 6. Media cif.de af. pe ultimii 3 ani, respectiv 2010 ; 2011 ; 2012 trebuiesa fie cel putin egala cu valoarea de : lot1 = 1192.78lei, lot 2 = 557.37 lei, lot 3 = 2171.16 lei, lot 4 = 10984.5 lei, lot 5= 10493.16 lei, lot 6= 2665.08 lei, lot 7= 135.3 lei, lot 8= 884.1 lei, lot 9= 1780.7 lei, lot 10= 625.2 lei, lot11=353.8 lei , lot12=66 lei, lot13=235.2 lei, lot 14 = 5546.34 lei, lot 15=2095.6 lei, lot 16=1401.9 lei, lot17=292.02 lei, lot 18=468.48 lei, lot 19 = 1602.3 lei, lot 20=3715.4 lei, lot21 =415.4 lei, lot 22 =741.28 lei, lot 23=2557.08 lei, Lot 24 = 5578.28 lei, lot 25= 3694.68 lei, lot 26= 3222.5 lei, lot 27= 459.8 lei, lot 28= 2141.94 lei, lot 29= 1818.82 lei, lot 30= 1947.3 lei, lot 31= 7865.22 lei, lot 32= 59.80 lei, lot 33=204.32lei, lot 34= 360.75lei, lot 35 = 897.78 lei, lot 36= 113.12 lei, lot 37= 401.64lei .Conversia cifrei de afaceri din LEI in EURO se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR, pentru aputeademonstra capacitateafurnizarii produselordeaceastanatura. Calculul sumei solicitata a fost facut cu respectarea prevederilor Anexei nr. 1 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada certificarii ISO 9001 sau echivalent al acestei certificari pentru ofertant.
care trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri, in conformitate cu normele europene in vigoare (ISO 9001sau echivalent).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada certificarii ISO 9001 sau echivalent al acestei certificari pentru ofertant.care trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri, in conformitate cu normele europene in vigoare (ISO 9001sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica este etapa, procesul repetitiv de reofertare. Dupa terminarea evaluarii ofertelor, operatorii economici, a caror oferta afost declarata admisibila si sunt inscrisi in SEAP, vor primi o invitatie din partea sistemului pentru a-si depune noile oferte de pret. Oferteledepuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizariiacestei faze, nu sunt limite ale valorilor, ofertantii pot vedea clasamentul in cursul licitatiei electronice. Elementul reofertarii in cadrul licitatieielectronice: pretul total oferta fara TVA Reofertarea se va realiza in 1(una) runda = o zi (24 ore). Petru a putea participa la etapa finala delicitatie electronica operatorii economici trebuie sa fie inscrisi in SEAP si este obligatoriu sa utilizeze semnatura electronica. Ofertacastigatoare va fi desemnata dupa 1 (una) runda de catre sistem. Operatorii economici a caror oferta este declarata admisibila, dar nu suntinscrisi in SEAP la momentul demararii rundei de reofertare se considera ca si-au retras oferta, si vor pierde garantia de participare, inconformitate cu dispozitiile art. 87 alin1, lit. a), din HG. nr. 925/2006 Daca in urma aplicarii criteriului de atribuire, se constata ca pe primul locse claseaza doua oferte sau mai multe oferte cu acelasi pret ofertat, autoritatea contractanta va solicita firmelor ale caror oferte s-au clasatpe primul loc reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Reofertarea se va putea repeta de maxim 2 ori, in cazul in care dupaa doua reofertare exista 2 sau mai multe firme pe primul loc, procedura se anuleaza pentru lotul respectiv
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9172/20.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2013 10:00
Locul: Spitalul Municipal Campulung, str. Dr. Costea, nr. 8, Loc. Campulung, jud. Arges, cod 115100
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati aioperatoriloreconomici, membrii comisiei deevaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art.256 ind.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIULJURIDIC SPITALUL MUNICIPALCAMPULUNG
Adresa postala: STR. DR. COSTEA, NR. 8, JUDETUL ARGES, Localitatea: CAMPULUNG, Cod postal: 115100, Romania, Tel. +40 248510100, Email: [email protected], Fax: +40 248516860
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2013 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer