Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - medicamente


Anunt de participare numarul 107204/02.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Husi
Adresa postala:  str. 1 Decembrie, nr.40, Localitatea:  Husi, Cod postal:  735100, Romania, Punct(e) de contact:  Tanase Aurelia, Tel. 0235/480360, Email:  [email protected], Fax:  0235/480003, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Husi, str.1 Decembrie, nr.40, Husi
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cefalexinum pulb.susp.250mg/5ml flacoane 30Cefalexinum pulb.susp.125mg/5ml flacoane 30Amoxicillinum+acidum clavulanicum 35 ml flacoane 60Amoxicillinum+acidum clavulanicum 70ml flacoane 60Amoxicillinum+acidum clavulanicum 625mg comprimate 1120Amoxicillinum+acidum clavulanicum SR 1062.5 comprimate 1120Doxycyclinum 100mg. capsule 200Meropenemum1g flacon 40Metronidazolum A 200ml.flacon 1200Metronidazolum B 200 ml flacon 1200Vancomycinum liof. ptr. sol. perf1gr.flacon 80Rifampicinum 150mg. Cps.capsule 1000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 33651100-9 Cefalexinum pulb.susp.250mg/5ml flacoane 30Lot 2 33651100-9 Cefalexinum pulb.susp.125mg/5ml flacoane 30Lot 3 33651100-9 Amoxicillinum+acidum clavulanicum 35 ml flacoane 60Lot 4 33651100-9 Amoxicillinum+acidum clavulanicum 70ml flacoane 60Lot 5 33651100-9 Amoxicillinum+acidum clavulanicum 625mg comprimate 1120Lot 6 33651100-9 Amoxicillinum+acidum clavulanicum SR 1062.5comprimate 1120Lot 7 33651100-9 Doxycyclinum 100mg.capsule 200Lot 8 33651100-9 Meropenemum1g flacon 40Lot 9 33651100-9 Metronidazolum A 200ml.flacon 1200Lot 10 33651100-9 Metronidazolum B 200ml. flacon 1200Lot 11 33651300-1 Vancomycinum liof. ptr. sol. perf1gr.flacon 80Lot 12 33651300-1 Rifampicinum 150mg. Cps.capsule 1000
Valoarea estimata fara TVA: 27, 991RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cf.fisei de date
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CJAS VASLUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
forma legala de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 18:00
Locul: on line SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  str.Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str.Anastasie Panu 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou achiyitii Spitalul Municipal D.Castroian Husi
Adresa postala:  str.1 Decembrie nr.40, Localitatea:  Husi, Cod postal:  735100, Romania, Tel. 0235481081
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2010 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer