Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - medicamente


Anunt de participare numarul 112457/02.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - U.M 02175 Constanta
Adresa postala:  B-dul Mamaia nr. 96, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900527, Romania, Punct(e) de contact:  BIANCA IORDACHE, Tel. 0241.695.366, Email:  [email protected], Fax:  0241.695.366, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Constanta, Bdul MAMAIA NR 96
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
13 LOTURI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
13 LOTURI CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA INCHEIA CONTRACT DE FURNIZARE PENTRU CANTITATEA MINIMA
Valoarea estimata fara TVA: 27, 524.9RON
II.2.2) Optiuni
Da
SE VA PRELUNGI CONTRACTUL DE FURNIZARE CONFORM ART 6 DIN hg925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.12.2010 pana la 29.04.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROVENITE DE LA CASA OPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul nr. 1 prezentat in Sectiunea III la prezenta documentatie de atribuireb) Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatilor sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetarc) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local)d) Declaratieprivind calitatea de participant la procedura conform Formularului nr. 2 prezentat in Sectiunea III la prezenta documentatie de atribuiree)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul de pe raza caruia ofertantul isi are sediul, copie xerox2. Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului3.Fisa de informatii generale (in original) conform Formularului nr. 3 prezentat in Sectiunea III la prezenta documentatie de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice in termen de valabilitate, care atesta dreptul de a depozita si distribui medicamente ?en gros?
2. Autorizatia de punere pe piata a produselor (A.P.P), emisa de Agentia Nationala a Medicamentului (A.N.M.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.04.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consililiul National de solutionare a constestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Constanta
Adresa postala:  str Traian nr 123, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900746, Romania, Tel. 0241/616033
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou juridic
Adresa postala:  bdul MAMAIA NR 96, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900527, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2010 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer