Licitatie Publica - MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 75533/15.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Militar de Urgenta Regina Maria
Adresa postala: Str. Pietii, Nr. 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian, Roald, Mihaela Carapcea, Gavrilas, Zagrean, Tel.0268 416393, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0268 418454, 0268 472442, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sectia Farmacie a spitalului din BRASOV, Str. Pietii, nr. 9, prin grija ofertantului, fara nici un fel de implicare din partea autoritatii contractante. Costurile referitoare la livrarea produselor vor fi integral suportate de care furnizor.
Livrarea produselorse va efectua pe baza comenzii ferme, emisa si transmisa de autoritatea conractanta, in maxim 2 zile lucratoare de la primirea comenzii.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 986, 348.33 si 1, 420, 239.07RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform documentatiei de atribuire atasata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
33622800-4-Medicamente pentru sistemul renin-angiotensin (Rev.2)
33651000-8-Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
33651100-9-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33692210-2-Solutii pentru nutritie parenterala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire atasata
Valoarea estimata fara TVA: intre 986, 348.33 si 1, 420, 239.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii obtinute din contractul incheiat cu CASAOPSNAJ.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea/subcontractarea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaPrezentare declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilorCertificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara TeritorialaCertificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de PrimarieCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat de inmatriculare a societatii la Regisrul Comertului
Asa cum sunt solicitate in Fisa de date a achizitiei atasata prezentului anunt
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceriBilantul contabil la 30.06.2008vizat de organele de resort.
Asa cum sunt solicitate in Fisa de date a achizitiei atasata prezentului anunt
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari in ultimii 3 ani
Lista de experienta similaraAviz de functionare eliberat de Ministerul SanatatiiAutorizatiile de Punere pe Piata pentru toate produsele ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1081/09.04.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S29-042287 din 12.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2009 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante - la Clubul unitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatnti ai Ministerului Finantelor PublicePersoanele inputernicite de catre ofertantiComisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari 05.05.2009 ora 12.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Str. Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 3, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 - 3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu Juridic
Adresa postala: str. Pietii, nr. 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268 - 416393 int. 166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2009 12:22