Licitatie Publica - MEDICAMENTE 2
Anunt de participare numarul 104408/21.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Militar de Urgenta Regina Maria
Adresa postala: Str. Pietii, Nr. 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian, Roald, Mihaela Carapcea, Gavrilas, Zagrean, Tel. 0268 416393, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0268 418454, 0268 472442, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sectia Farmacie a spitalului din BRASOV, Str. Pietii, nr. 9, prin grija ofertantului, fara nici un fel de implicare din partea autoritatii contractante. Costurile referitoare la livrarea produselor vor fi integral suportate de care furnizor.Livrarea produselor se va efectua pe baza comenzii ferme, emisa si transmisa de autoritatea conractanta, in maxim 2 zile lucratoare de la primirea comenzii.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de medicamente asa cum sunt descrise in caietul de sarcini si fisa de date a achizitiei, atasate prezentului anunt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33612000-3 - Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
33621100-0-Antitrombotice (Rev.2)
33632000-9-Medicamente pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33632100-0-Antiinflamatoare si antireumatismale (Rev.2)
33651200-0-Antimicotice pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de medicamente conform documentatiei de atribuire atasata.
Valoarea estimata fara TVA: intre 188, 945.02 si 238, 507.68RON
II.2.2) Optiuni
Da
cu posibilitatea de prelungire pe inca 4 luni - HG 925 / 2006 ART. 6
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.08.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie, 5% din valoarea fara t.v.a. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, obtinute din contractul cu C.A.S.A.O.P.S.N.A.J.si subventii de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea/subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor - declaratie art. 181.3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale: Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara Teritoriala, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.4. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat de inmatriculare a societatii la Regisrul Comertului - in copie certificata conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil, la 31.12.2009 vizat de organele de resort.Informatii privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principale livrarii in ultimii 3 ani.2. Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii in copie certificata conform cu originalul valabil la data deschiderii ofertelor.3. Declaratie pe propria raspundere privind detinerea de A.P.P.4. Autorizatia de comercializare din partea producatorului in original, daca producatorul este strain se va prezenta si in traducere autorizata, si legalizata, sau contractele de distributie incheiate cu producatorii aflate in prezent in vigoare, in copie conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A1760/21.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S4-003984 din 07.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2010 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante - la Clubul unitatii, Brasov, str. Pietii, nr. 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele inputernicite de catre ofertantiComisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari 03.08.2010 ora 15.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Str. Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 3, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 - 3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu Juridic
Adresa postala: str. Pietii, nr. 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel. 0268 - 416393 int. 166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2010 08:00