Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - medicamente


Anunt de participare numarul 133964/15.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Marin Craciun, Tel. +40 0236317232, Email: [email protected], Fax: +40 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Brailei nr. 177
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 797, 771 si 43, 146, 504RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: din 2 in 2 luni in functie de rerursele financiare alocate cu aceasta destinatie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de medicamente cu incheiere acord cadru de furnizare cumaxim 3 operatori economici.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit 300000.00 RON.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie publica de medicamente cu incheiere acord cadru de furnizare cu maxim3 operatori economici.
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 977, 771 si 43, 146, 504RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare si valoarea ce se retine in conformitate cu art. 278^1 se regasesc in anexa BCalculul garantiei de participare rezulta din insumarea garantiilor pentru fiecare produs/lot licitat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adicacel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform formularului 4);3.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta);4.Ordin de plata vizat de banca sau fila cec.Cont : RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria Galati.NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasain sistemul electronic (SEAP) .Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Brailei nr. 177, Galati pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP. Garantia de buna executie este 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecventModul de constituire a garantie de buna executie- Scrisoare de garantie bancara de buna executiein favoarea autoritatii contractante /instrument de garantare in favoarea autoritatii contractanteModul de restituire a garantiei de buna executie: la solicitarea furnizorului in maxim 14 zile de la data expirarii contractului, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Casa de Asigurari de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
completare formular 1
Cerinta nr. 2
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
completare formularul B
Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatii cu ofertaindependenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire sii aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completare formular 3
Cerinta nr. 4
DECLARATIEprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire sii aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completare formular 5
Reprezentantii Consiliului de Administratie al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati:
Ungurianu Sorin - reprezentant al Consiliului Judetului Galati Membru titular
Sandu Viorica - reprezentant al Consiliului Judetului Galati Membru titular
Deju Maria - reprezentant al Consiliului Judetului Galati Membru supleant
Gasparoti Carmen - reprezentant al Consiliului Judetului Galati Membru supleant
Mihalcea Lucean - reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati Membru titular
Boldea Valentin - reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati Membru titular
Cristea Dumitru - reprezentant al Colegiului Medicilor Galati Membru titular
Artimof Daniela - reprezentant al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati Membru titular
Nechita Aurel - reprezentant al Facultatii de Medicina Galati Membru titular
State Jana - reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati Membru supleant
Pintilie Angelica - reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati Membru supleant
Lefter Mihaela - reprezentant al Colegiului Medicilor Galati Membru supleant
Bujoreanu Constanta - reprezentant al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati Membru supleant
Tutunaru Dana - reprezentant al Facultatii de Medicina Galati Membru supleant
Lazarovici Calina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati ManagerDobrea Alina Valentina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati Director finaciar contabil
Firescu Dorel - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati Director medical
Domniteanu Viorica - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati Director de ingrijirisi comisia de evaluare :
Sing Mihalea Manuela - presedinte cu drept de vot
Ing. Vranceanu Vasile- membru
Ing. Nica Adriana- membru
Farm . Chicos Silvia - membru
Ec. Grosu Alina - membru
Ref. Codreanu Aneta- membru
Jr. Nicolau Alina- membru
Ing. Partene Maria- membru de rezerva
Jr. Bocaneala Alina- membru de rezerva Cerinta nr. 1
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
a) pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic
b) pentru persoane fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional persoane juridice/fizice staine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentare aviz de la Miniterul Sanatatii valabil, privind autorizatia de functionare a depozitului in conformitate cu Legea 95/2006.
Cerinta nr. 1
Documente care sa ateste indeplinirea standardelor de calitate
Modalitatea de indeplinirePrezentare certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S30-048237 din 14.02.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca suntdoua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va depune un nou document electronic(reofertare), ca urmare a solicitarii de clarificari de catre Autoritatea contractanta, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.In baza art.148^1, lit.b) din OUG 34/2006, in cazul in care numarul operatorilor economici care au inceplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea acontractanta are dreptul: de a continua procedura de atribuire pentru incheierea acordului-cadru numai cu acel/acei oparator/operatori economic/economici care indeplineste/indeplinesc criteriile de calificare si selectie solicitate si care au prezentat oferta admisibila.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei
Adresa postala: Str. BRAilei nr.177, Localitatea: GAlati, Cod postal: 800578, Romania, Tel. +40 0236317232, Email: [email protected], Fax: +40 0236317232
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 07:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer