Licitatie Publica - Medicamente
Anunt de participare numarul 140611/22.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: Ghimici George, Tel. +40 212554090, Email: [email protected], Fax: +40 212554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 21, 015, 426.4 si 40, 514, 242.52RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele vor fi incheiate in functie de resursele bugetare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea celui mai mare contract subsecvent pentru fiecare lot in parte ar putea fi de 100000 lei fara tva iar a celui mai mic de 1000 lei fara tva. Se vor incheia acorduri cadru si contracte subsecvente pentru fiecare lot. Calendarul estimat de atribuire a contractelor subsecvente este lunar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente conform caietului de sarcini si anexei B loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de medicamente este mentionata in Anexa B - loturi si in caietul de sarcini atasat anuntului de participare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 21, 015, 426.4 si 40, 514, 242.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este mentionat in anexa B - loturi.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile de la data limita de depunere ofertelor. La procedurile online, este obligatorie postarea in seap (scanata) a GP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, insa va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici. Ofertele neinsotite de GP in cuntumul solicitat, vor fi respinse. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conf art. 86 alin 4 lit c din HG 925/2006, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate in conformitate cu art. 278ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - virament bancar- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ? conform formular atasat), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare) care se prezinta in original.- ordin de plata in contul autoritatii contractante, CONT IBAN RO63TREZ7025005XXX000167 deschis la Trezoreria Sector 2 ? CIF 4203881, confirmat de banca.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004. Aceasta se constituie conf art.89 alin 2 si art 90 din HG925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala fara tva a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 1 ? (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Cerinta 2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa Formular 2 ? (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Cerinta 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 5 -(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (pentru punctul de lucru responsabil cu derularea contractului) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele
NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora , autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Cerinta 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 di OUG 34/2006 cu indicarea persoanelor cu functie de conducere implicate in derularea si finalizarea procedurii de atribuire din carul autoritatii contractante: MANAGER -EC CONSTANTIN CELESTIN
DIRECTOR FINCIAR CONTABIL -EC. MARIA VLAHBEI
DIRECTOR MEDICAL ? AL JASHI GLADIYS CRISTINA
SEF BIROU ACHIZITII ? JUR. GHIMICI GEORGE
FARMACIST SEF ? SAPERA ZOITA.AST FARMACIE ? OLATEANU GABRIELA
Se va completa Formularul3 ? (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Cerinta 5. Declaratie privind eligibilitatea. Ofertantul va completa Formularul 4 ? (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1-Pentru persoane juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Se va prezenta un angajament ferm de catre ofertant pentru demonstrarea sustinerii indeplinirii sit economice si fin, capacitatea tehnica sau profesionala cu ajutorul unei terte persoane (art. 19 si 20 din L279/2011). Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de catre un traducator autorizat. NOTA: autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC in original sau copie legalizata.
Cerinta nr. 2- Pentru persoane juridice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa. Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 3 Declaratie pe propria raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata ? sub sanctiunea respingerii ofertei.Obligatoriu fiecare ofertant va face dovada detinerii APP pentru fiecare medicament ofertat prin depunerea unei declaratii pe prorie raspundere (se vor enumera in declaratie toate medicamentele ofertate). Pot face exceptie suplimentele nutritive sau alte tipuri de substante.Modalitatea de indeplinire.
Declaratie pe propria raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului in conformitate cu Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare, Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar, Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al Comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1-Informatii privind cifra de afaceri
Media cifrei de afaceri globale pe anii 2009, 2010, 2011.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Se completeaza Formularulnr.6
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa
prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera
indeplinita in mod cumulativ.
Persoanele juridice nou-infiintate vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
Anul 2009:1euro = 4, 2373 lei;
Anul 2010:1euro = 4, 2099 lei;
Anul 2011:1euro = 4, 3197 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011).
Modalitatea de indeplinire
Se solicita lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a indeplinit un contract de furnizare anterior si cu produse similare obiectului procedurii.
In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.
Cerinta nr. 2 - Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialit de care operatorii dispun sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru indeplinirea contractului de achizitie publicaModalitatea de indeplinire
* ISO 9001/2008 sau echivalent.
Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca areimplementat: -un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 echivalent?copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.
Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta toate certificatele /documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate.
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nota:
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite conform Anexei nr. 2 din Ordinul 509/2011 ANRMAP.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
18
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul pentru inainatrea contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor este de 10 zile conform art. 256.2 al 1 lit a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Pantelimon Bucuresti - Oficiul juridic
Adresa postala: Sos. Pantelimon 340-342 sector 2 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021623, Romania, Tel. +40 212554090, Fax: +40 212554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2012 07:39