Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - medicamente


Anunt de participare numarul 141475/15.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLAN
Adresa postala: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011241, Romania, Punct(e) de contact: TEREZA ION, Tel. +40 2237192/+40 0318059301, Email: [email protected], Fax: +40 2231480, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: I.N.G.G.?Ana Aslan?, la urmatoarelelocatii : sediul central din str. Caldarusaninr.9, sect.1 Bucuresti; sediul din localitatea Otopeni ? Judet Ilfov, Calea Bucurestilor nr.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 515, 307.2 si 2, 020, 248RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele vor fi incheiate in functie de resursele bugetare alocate cu aceasta destinatie si in functie de necesitatea autoritatii contractante lunar sau trimestrial, valoarea lunara este de84.177, 00 LEI/LUNA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile sunt mentionate in caietul de sarcini si in anexa BTotal valoarea estimata fara TVA: intre 1515307.20 si 2020248.00 RONLot 1 = Denosumab-Prolia 60mg/ml solutie injectabila 1seringa preumpluta+ac
valoarea estimata fara TVA: intre 1503187.20 si 2004249.60 RONLot 2 = Piroxicamum - Flamexin20mg (Betaciclodextrina)
valoarea estimata fara TVA: intre 12120 si 15998.40 RON
Cantitatile pentru un contract subsecvent/luna sunt prevazute in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 515, 307.2 si 2, 020, 248RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participareeste precizata in anexa loturi, valabila 90 de zile de la data limita de depunere aofertelor.da Xnu?Coantumul ce se va retine in masura in care Consiliul respinge contestatia este conf art 278.1 din OUG 34/2006.Garantia de participare se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii conf.art 5 ordin Presedinte ANRMAP 509/2011 in SEAP 5% din valoarea contractului subsecvent, in conf. cu art 89 dinHG 925/2006. Aceasta se poate constitui conf. art 90 alin (1) HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 -copie scanata a originalului si semnata electonic;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - copie scanata a originalului si semnata electonic;
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta confom ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010, M.Of. nr. 701/ 20.10.2010 - copie scanata a originalului si semnata electonic;
4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, scanata si semnata electonic;
5.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, scanata si semnata electonic
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - copie scanata a originalului si semnata electonic
7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 - original
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager - Dr. Bogdan Paltineanu;Director financiar contabil - Ec. Elena Nituica.Sef birou achizitii publice - Ec. Tereza Ion, C.J.- Teodor Albu.Sef birou financiar - Ec Corina Dumitru
Farmacist sef. - Dr. Speranta Prada
Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator conform Ordinului nr.170/2012 (daca este cazul) - copie scanata a originalului si semnata electonic.Nota: Ofertantul trebuie sa prezinte (certificatele solicitate) situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului al operatorului economic - original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul din care sa rezulte:
- codurile CAEN corespunzatoare produselor care fac obiectul acordului-cadru, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
- copie scanata a originalului si semnata electonic.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (se va prezenta - original/copie legalizata sau copie conform cu originalul);
- Persoane juridice / fizice strainePersoanele juridice sau fizice straine vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, tert sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.
2.Autorizatie de distributie angro emisa AGENTIA NATIONALA A MEDICAMENTULUI
- original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, scanata si semnata electonic
3.- Autorizatii de punere pe piata a medicamentelor, emis de AGENTIA NATIONALA A MEDICAMENTULUI. - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, scanata si semnata electonic.Pentru fiecare lot ofertat se va prezenta autorizatie de punere pe piata
Nota:
Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani - copie scanata a originalului si semnata electonic.
Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa il depuna conform legii (31.12.2011)
?copie (stampilat conform cu originalul, semnatura in clar si specimene de semnatura, semnat electonic).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa part la faza finala de lic elec doar ofertantii inregi in SEAP a)Ele ofertei care va face obiectul proce de reofertare: pretul unitar fara TVA, exprimat in lei/u.m. b)Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1)Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA -Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA ?Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA -Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU -Se va utiliza pasul de licitatie: NU c)Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -licitatia electronica 1 runda; 2-licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; -durata rundei este de 1 zi;In cazul ofertelor cu pret egal clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita depunerea la o data ulterioara, a unor noi propunerifinanciare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10728/18.12.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor cu pret egal clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita depunerea la o data ulterioara, a unor noi propuneri financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Caldarusaninr. 9, sect. 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011241, Romania, Tel. +40 212237192, Email: [email protected], Fax: +40 212231480
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2013 07:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer