Licitatie Publica - MEDICAMENTE-24 LOTURI REPETARE
Anunt de participare numarul 103928/13.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - U.M 02175 Constanta
Adresa postala: B-dul Mamaia nr. 96, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900527, Romania, Punct(e) de contact: BIANCA IORDACHE, Tel. 0241.695.366, Email: [email protected], Fax: 0241.695.366, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE-24 LOTURI REPETARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Constanta, Bdul MAMAIA NR 96
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
24 LOTURI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33617000-8 - Suplimente minerale (Rev.2)
33621100-0-Antitrombotice (Rev.2)
33622000-6-Medicamente pentru sistemul cardiovascular (Rev.2)
33631000-2-Medicamente utilizate in dermatologie (Rev.2)
33631400-6-Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
24 LOTURI
Valoarea estimata fara TVA: 18, 017.71RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.08.2010 pana la 30.09.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 2% DIN VALOARE ESTIMATA FARA TVA A FIECARUI LOTGARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOARE CONTRCATULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASA OPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice in termen de valabilitate, care atesta dreptul de a depozita si distribui medicamente ?en gros?2. Autorizatia de punere pe piata a produselor (A.P.P), emisa de Agentia Nationala a Medicamentului (A.N.M.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str Stravropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str Traian nr 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel. 0241616033, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta , art 256-2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic la autoritatii contractante
Adresa postala: B dul MAMAIA NR 96, Localitatea: Costanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel. 0241695366
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2010 13:05