Licitatie Publica - MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 64312/19.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810325, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Petrea Lenuta, Tel.0239/693868, In atentia: Ec. Petrea Lenuta, Email: [email protected], Fax: 0239/693868, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA, SOS. BUZAULUI NR. 2
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 595.37 si 114, 916.9RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa atribuirii contractelor subsecvente si a comenzilor este in functie de necesitatea unitatii si de fondurile alocate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE ANULATE IN URMA LICITATIEI DESCHISE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621300-2 - Preparate impotriva anemiei (Rev.2)
33651400-2-Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
33662100-9-Medicamente pentru oftalmologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conformcaietului de sarcini anexat fisei de date a achizitiei, cu posibilitatea de suplimentare a cantitatilor de produse cu conditia de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 595.37 si 114, 916.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DEBUNA EXECUTIE :5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI SUBSECVENT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASA JUDETEANA DE ASIGURARI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII DE ELIGIBILITATE :180 ;181
FORMULARE PRIVIND PLATA DATORIILOR(CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE)
PERSOANE JURIDICE ROMANE : CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUICOMERTULUI
PERSOANE FIZICE ROMANE : AUTORIZATIA DE FUNCTIONARE/ALTE ECHIVALENTE
PERSOANE FIZICE/JURIDICE STRAINE : DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL
AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE CERTIFICATA PENTRU CONFORMITATE CU ORIGINALUL CU SEMNATURA SI STAMPILA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri, pentru activitatea din ultimii trei ani; - Fisa informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE MINIME :1. AUTORIZATIE DE LA PRODUCATOR PENTRU LIVRAREAPRODUSELOR
2. DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE CONFORM FISEI DE DATE.
3.DOCUMENTE CARE ATESTA CALITATEA, BULETINE DE ANALIZA PRIVIND CALITATEA(LA LIVRARE)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
MEDICAMENTE ANULATE IN URMA LICITATIEI DESCHISE
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 30
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2008 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
02.10.2008
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2008 10:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVAPOLEUS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 810325, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA/TRIBUNAL BRAILA
Adresa postala: CALEA CALARASILOR NR. 47, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810200, Romania, Tel.0239613975, Fax: 0239612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: SOSEAUA BUZAULUI NR. 2, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810325, Romania, Tel.0239693868, Email: [email protected], Fax: 0239693868
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2008 10:00