Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Medicamente


Anunt de participare numarul 60640/05.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730143, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dumitrascu, Tel.0235312111, Email: [email protected], Fax: 0235312111, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara de utilitate publica cu personalitate juridica ce furnizeaza sevicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr. 233
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare medicamente (conform caietului de sarcini)
Procedura cupride 150 loturi conform anexei B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24490000-5 - Diverse medicamente (Rev.1)
24461400-7-Medicamente impotriva bolii Parkinson (Rev.1)
24461500-8-Psiholeptice (Rev.1)
24462100-1-Medicamente pentru oftalmologie (Rev.1)
24474000-3-Medicamente impotriva tusei si a guturaiului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
150 loturi asa cum este prevazut in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 153, 107.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.09.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - nu se solicita;Garantie de buna executie - 5% din valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri CJAS Vaslui
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea completata -formularul A
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 completate in conformitate -Formularul B3
3. Certificat de atestare catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj)
4. Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de organele administratiei publice locale
5. Certificat constatator si CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale - Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) formularul B2 din sectiunea Formulare
2. Scrisoare de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara pentru persoanele juridice
3. Bilantul contabil pe anul 2007 - Raportare contabila la 31.12.2007, vizata si inregistrata de organele competente, (copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul) de catre reprezentantul legal al firmei ofertante).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2. Autorizatie sanitara de functionare emisa de organele competente ale Ministerului Sanatatii Publice;
3. Autorizatie de livrare, in original (numai pentru comercianti)4. Autorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului
5. Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente stabilite inRomania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurarea calitatii(ISO9001 sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1156/05.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2008 10:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr. 233
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vaslui
Adresa postala: str. Ing. Badea Romeo, nr. 13, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730138, Romania, Tel.0235311032, Fax: 0235311032
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Vaslui
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 233, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730006, Romania, Tel.0235312120, Email: [email protected], Fax: 0235314632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2008 18:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer