Licitatie Publica - Medicamente
Anunt de participare numarul 56905/27.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730143, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dumitrascu, Tel.0235312111, Email: [email protected], Fax: 0235312111, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr. 233
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
24412000-5-Medicamente impotriva tulburarilor gastro-intestinale functionale (Rev.1)
24420000-4-Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular (Rev.1)
24431400-8-Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic (Rev.1)
24490000-5-Diverse medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
579 medicamente conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 663, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 8500 leigarantie de buna executie - 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri CJAS Vaslui
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Cazier judiciar, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al Unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, certificat de atestare fiscala eliberat de Organul de administratie fiscala de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat constatator - obiect de activitate (cod CAEN), certificat de inregistrare eliberat de ORC. Documentele vor fi prezentate in copie, valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilant contabil intocmit pentru exercitiul financiar pentru anul 2007, vizat si inregistrat la organele competente (copie).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, experienta similara, autorizatie pentru livrarea produselor si alte cerinte pe care trebuie sa le indeplineasca conform documentatiei de atribuire.
Autorizatie de dealer din partea producatorului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
870/25.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.08.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2008 09:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr. 233
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti autorizati ai operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vaslui
Adresa postala: str. Ing. Badea Romeo, nr. 13, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730138, Romania, Tel.0235311032, Fax: 0235311032
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Vaslui
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 233, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730006, Romania, Tel.0235312120, Email: [email protected], Fax: 0235314632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2008 13:37