Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 35909/12.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Militar de Urgenta Regina Maria
Adresa postala: Str. Pietii, Nr. 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian, Roald, Mihaela Carapcea, Gavrilas, Zagrean, Tel.0268 410910, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268 410910
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sectia Farmacie a spitalului din Brasov, str. Pietii, nr. 9
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona medicamente conform documentatiei atasate prezentului anunt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24431400-8 - Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic (Rev.1)
24412000-5-Medicamente impotriva tulburarilor gastro-intestinale functionale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala conform documentatiei atasate prezentului anunt
Valoarea estimata fara TVA: 59, 227.15RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.11.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea - venituri proprii din contractul incheiat cu CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea conractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inmatriculare la registrul Comertului - copie.Certificat de atestare fiscala. Alte informatii solicitate in fisa de date a achizitie si in cerintele minime de calificare cu respectarea formularelor anexate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2007vizat de organele de resort.Informatii privind cifra de afaceri -pentru ultimii 3 ani.Alte informatii solicitate in fisa de date a achizitie si in cerintele minime de calificare cu respectarea formularelor anexate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii solicitate in fisa de date a achizitie si in cerintele minime de calificare cu respectarea formularelor anexate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. A 1936 din 12.10.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S115-141429 din 19.06.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2007 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2007 10:00
Locul: Spitalul Militar de Urgenta "Regina Maria" Brasov, str. Pietii, nr. 9, Brasov, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata din parea fiecarui ofertant pe baza de imputernicire din partea firmei.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Dcoumentatia pentru atribuirea contractului de achizitie publica la prezenta procedura se alfla pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata la prezentul anuntMentionam ca produsele care fac obiectul prezentei proceduri au mai fost licitate prin procedura de licitatie deschisa din data de 06.08.2007 nefiind adjudecate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de soluionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bd.Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: RO-500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al spitalului Militar de Urgenta "Regina Maria" Brasov
Adresa postala: Str. Pietii, nr. 9 , Localitatea: Brasov , Cod postal: RO-500007 , Romania, Localitatea: Brasov, Cod postal: RO-500007, Romania, Tel.0268-416393 int. 166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2007 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer