Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 93115/14.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Militar de Urgenta Regina Maria
Adresa postala: Str. Pietii, Nr. 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian, Roald, Mihaela Carapcea, Gavrilas, Zagrean, Tel.0268 416393, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0268 418454, 0268 472442, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sectia Farmacie a spitalului din BRASOV, Str. Pietii, nr. 9, prin grija ofertantului, fara nici un fel de implicare din partea autoritatii contractante. Costurile referitoare la livrarea produselor vor fi integral suportate de care furnizor.
Livrarea produselorse va efectua pe baza comenzii ferme, emisa si transmisa de autoritatea conractanta, in maxim 2 zile lucratoare de la primirea comenzii.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de medicamente - mentionate in caietul de sarcini atasat prezentului anunt
Documentatia de atribuire se gaseste pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentului anunt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33611000-6 - Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate (Rev.2)
33622100-7-Medicamente utilizate in cardiologie (Rev.2)
33651100-9-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33661200-3-Analgezice (Rev.2)
33673000-8-Medicamente impotriva maladiilor obstructive ale cailor respiratorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In cantitatile precizate in caietul de sarcini atasat prezentului anunt
Valoarea estimata fara TVA: 129, 669.25RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii obtinute din contractul inchiat cu CASAOPSNAJTermenul de plata se regaseste in fisa de date a achizitiilor atasata prezentului anunt.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea, printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaPrezentare declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilorCertificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara Teritoriala, in copie conform cu originalul, valabil la data sedintei de deschidere;
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie, in copie conform cu originalul, valabil la data sedintei de deschidere.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata valabil la data sedintei de deschidere.Certificat de inmatriculare a societatii la Regisrul Comertului - in copie conform cu originalul, valabil la data sedintei de deschidere.
Asa cum sunt solicitate in fisa de date a achizitiei - atasata prezentului anunt
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceriBilant contabil la 30.06.2009vizat de organele de resort.Asa cum sunt solicitate in fisa de date a achizitiei - atasata prezentului anunt
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari/prestatii/lucrari in ultimii 3Lista de experienta similara
Autorizare pentru comercializare
Alte autorizari specifice domeniilor de activitate
Standarde de asigurarea calitatiiAlte specificatii
Asa cum sunt solicitate in fisa de date a achizitiei - atasata prezentului anunt
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.02.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.04.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.02.2010 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluareReprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bd. Eroilor, nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: str. Pietii, nr. 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268-416393 int. 166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2010 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer