Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Medicamente analgezice,corticosteroizi,sistem nervos,antiinflamatoare,antihipertensive,antihemoragice,antitrombotice,substante chimicale


Anunt de participare numarul 120284/28.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02547 BUCURESTI
Adresa postala:  STR. SUBLOCOTENENT GODEANU CONSTANTIN NR. 2-4, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013045, Romania, Punct(e) de contact:  CATALIN DRAGOI, Tel. 6672098, Email:  [email protected], Fax:  6672098, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii cadastrale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: imobilele anexa la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ervicii de cadastru - "Intocmirea documentatiei cadastrale in vederea inscrierii in cartea funciara a terenurilor aferente unor imobile din domeniul public al statului, aflate in administrarea Ministerului Apararii Nationale"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si anexei nr. 1 la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 178, 967.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 3.579 lei; societatile care se incadreaza in categoria IMM-urilor platesc jumatate in suma, respectiv: 1.789, 5 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligibilitatea; Certif.constatatoare priv.indep.oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; certif.de inregistrare emis de ORC; certif.constatator emis de ORC din care sa rezulte domeniul de activitate; dovezi privind IMM (daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; Ultimul bilant inregistrat si avizat AFP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri anuala trebuie sa fie egala sau mai mare decat 357.935 lei, reprezentand 87.502 Euro, societatile comerciale care se incadreaza in categoria IMM-urilor vor face dovada unei cifre medii la jumatate, respectiv 178.967, 5 lei, reprezentand 43.751 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aut. de cadastru eliberata de ANCPI, o lista a principalelor servicii realizate in domeniul solicitat in ultimii 3 ani, Prez.decl.privind dotarea cu mijloace necesare indeplinirii contractului, situatia cu persoanele autorizate ANCPI, precum si copii dupa certificatele de autorizare;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Of. sa detina certificat de autorizare eliberat de ANCPI, Of.sa fi executat cel putin o doc. cadastrala pe baza careia s-a realizat intabularea unui imobil cu o suprafata minima de 10 ha , conform Ordinului directorului ANCPI nr. 634/2006, tehnica de calcul, aparatura pentru scanare si imprimare, software de specialitate cu licenta, set de doua receptoare Global Position Sistem (G.P.S.) si doua statii totale, Of.sa aiba minim doua persoane angajate cu studii de specialitate, din care minim o persoana autorizata de A.N.C.P.I, pentru categoria B (gradul II) precum si sa aiba angajata sau sa detina un contract de colaborare cu o persoana autorizata de A.N.C.P.I, pentru categoria D.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 2374
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2011 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, str.Slt.Godeanu C-tin nr. 121-129, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele prezente la deschiderea ofertelor, trebuie sa detina imputernicire din partea firmei pe care o reprezinta si copie de pe B.I/C.I
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STRADA STAVROPOLEUS NR. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala:  str.Slt.Godeanu Constantin nr. 121-129, sector 1, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  013043, Romania, Tel. 021/667.20.98, Email:  [email protected], Fax:  021/667.20.98
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2011 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer