Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE ANTIHEMORAGICE IN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL DE SANATATE (PNS 6)


Anunt de participare numarul 119819/19.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Medical Clinic Cristian Serban Buzias
Adresa postala:  Buzias , Str Avram Iancu nr 18 Jud Timis, Localitatea:  Buzias, Cod postal:  305100, Romania, Punct(e) de contact:  Ioan Hudrea, Tel. 0256322080, Email:  [email protected], Fax:  0256322390, Adresa internet (URL):  www.ccserban.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE ANTIHEMORAGICE IN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL DE SANATATE (PNS 6)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LA SEDIUL INSTITUTIEI
Codul NUTS: RO1 - Macroregiunea unu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de medicamente incluse in Programul National de SanatatePN 6 « PROGRAMUL NATIONAL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT PENTRU BOLI RARE SI SEPSIS - Subprogramul de tratament al bolilor rare ? Hemofilia fara interventie chirurgicala majora «
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621200-1 - Antihemoragice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM FISEI DE DATEFactorde coagulare VIII, derivat de plasma, sub forma de flacoane cu concentratie de 250 ui, /flacon. - 200 BUC.
Factorde coagulare VIII, derivat de plasma, sub forma de flacoane cu concentratie de 500 ui, /flacon. - 250 BUC
Factor Von Willebrand derivate plasmatic/Factor VIII sub forma de flacoane - 20 BUC.
Factor VII activat recombinant de 1mg. - 30 BUC.
Factor de coagulareVIII combinat cu factor von Willebrand sub forma de flacoane cu urmatoarele concentratii: 1000 ui Factor VIII si 750 ui Factor Von Willebrand. - 165 BUC.
Factor de coagulareIX, derivat de plasma, sub forma de flacoane cu concentratie de 300 ui, 500ui sau 600ui/flacon. 45 BUC.
Complex de antiinhibitori ai coagularii sub forma de flacoane cu concentratie de 500 ui. - 15 BUC.
Valoarea estimata fara TVA: 602, 702RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.06.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIP SE CONSTIT PE LOT, CUANTUMUL EI PE LOT ESTE PREVAZ IN ANEXA B - INF SUPLIMENTARE PRIVIND LOTURILE.CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 2% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASA JUDETEANA DE AIGURARI DE SANATATE TIMIS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Certificat constatator emis de ONRC - nu mai vechi de 30 de zile ? original.
2. Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C - copie simpla.
3. Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. - copie simpla.
4. Autorizatie de participare la aceasta licitatie deschisa de la producator/reprezentanta, valabila la data licitatiei, original.
5. Autorizatie pentrudepozitvalabila la data licitatiei.6. Autorizatie de dealer pentru medicamentele ce fac obiectul procedurii de licitatie valabilala data licitatiei.7. Autorizatie de punere pe piata de la A.N.M.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia financiar-contabila (Bilantul financiarcontabil 31.12.2009 si 30.06.2010), vizatDGFP- copie .
2. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului (comercializarea de medicamente ) sa fie cel putin egala cuvaloareafara TVA a lotului pentru care depune oferta.
3. Fisa de informatiigenerale ? formularul nr. 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2011 11:00
Locul: LA SEDIUL UNITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213118090, Email:  [email protected], Fax:  0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, sectia Contencios administrativ
Adresa postala:  Piata Tepes Voda, nr.2, ,Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  305300, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART. 256.2 DIN OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul Medical de Evaluare si Recuperare pentru Copii si Tineri "Cristian Serban"
Adresa postala:  str. Avram Iancu, nr. 18, jud. Timis, Localitatea:  Buzias, Cod postal:  305100, Romania, Tel. 0256322080, Email:  [email protected], Fax:  0256322390
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2011 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer