Licitatie Publica - medicamente antiinfectioase
Anunt de participare numarul 81634/07.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810325, Romania, Punct(e) de contact: Petrea Lenuta, Tel.0239/693868, In atentia: Petrea Lenuta, Email: [email protected], Fax: 0239/693868, Adresa internet (URL): www.spitjudbraila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
medicamente antiinfectioase
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA, SOSEAUA BUZAULUI NR. 2
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 280, 263.5 si 2, 072, 450RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa atribuirii contractelor subsecvente si a comenzilor este in functie de necesitatea unitatii si de fondurile alocate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform documentatiei atasate SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini atasat fisei de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: intre 280, 263.5 si 2, 072, 450RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DEBUNA EXECUTIE :5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI SUBSECVENT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASA JUDETEANA DE ASIGURARI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/ SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica1) Prezentare formular B (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006);2)Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale in original sauxerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, valabil la data deschiderii ofertelor.3)Certificat de atestare fiscala , in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, valabil la data deschiderii ofertelor.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii2. Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri, pentru activitatea din ultimii trei ani ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care acesta , in caz de adjudecare a ofertei sale, indeplineste toate conditiile sa asigure intreaga cantitate din produsele licitate si castigate, pe toata perioada de derulare a contractului ;
2. Autorizatie de punere pe piata de la ANM;
3. Autorizatie de dealer. (Autorizatie de la producator pentru participarea la licitatie).)
4.Autorizatie de functionare a depozitului de medicamente valabila, certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2009 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVAPOLEUS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA/TRIBUNAL BRAILA
Adresa postala: CALEA CALARASILOR NR. 47, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810200, Romania, Tel.0239613975, Fax: 0239612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: SOSEAUA BUZAULUI NR. 2, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810325, Romania, Tel.0239693868, Email: [email protected], Fax: 0239693868
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2009 15:18