Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE ANTIINFECTIOASE DE UZ SISTEMIC


Anunt de participare numarul 146509/13.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Adresa postala: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450129, Romania, Punct(e) de contact: ec.Pintican Rodica, Tel. +40 0260616920, Email: [email protected], Fax: +40 0260661066, Adresa internet (URL): www.spitalzalau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitare cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE ANTIINFECTIOASE DE UZ SISTEMIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Jud. de Urgenta Zalau nr.67, -farmacia spitalului
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 386, 680 si 1, 089, 824RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conform anexei nr.1 din caietul de sarcini, contractele se vor incheia trimestrial.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lot 1 - AMPICILLINUM-Pulb.pt.sol.inj.1g- cant. minima 6000 fl- cantitate maxima 15000fllot 2 - AMPICILLINUM-Pulb.pt.sol.inj./perf.500 mg- cant. minima 100 fl- cantitate maxima 200fllot 3 - AMOXICILLINUM-Capsule 500mg- cant. minima 5000 caps.l- cantitate maxima 10000 caps.lot 4 - AMOXICILLINUM+ ACIDUM CLAVULANICUM-Pulb.pt.sol.inj.1, 2g- cant. minima 15000 fl- cantitate maxima 50000fllot 5 - AMOXICILLINUM+ ACIDUM CLAVULANICUM-Pulb.pt.suspensie orala 642, 90mg/5ml- cant. minima 100 fl- cantitate maxima 200fllot 6 - COMBINATII (CEFOPERAZONUM+ SULBACTAMUM)-Pulb.pt.sol.inj./perf. 2g- cant. minima 1000 fl- cantitate maxima 2500fllot 7 - CEFTAZIDINUM-Pulb.pt.sol.inj.1g ? cant. minima 5000 fl- cantitate maxima 10000fllot 8 - CEFTRIAXONUM-Pulb.pt.sol.inj.1g- cant. minima 20000 fl- cantitate maxima 60000fllot 9 - CEFUROXIMUM-Gran.pt.susp.orala 125mg/5ml-50ml- cant. minima 50 fl- cantitate maxima 200fllot 10- CIPROFLOXACINUM- SOL.PRF..2MG/ML- 100ML ? cant. minima 3000 fl- cantitate maxima 6000fllot 11- CIPROFLOXACINUM-Comprimat filmat 500mg- cant. minima 6000 compr.- cantitate maxima 12000 compr.lot 12 - CLINDAMYCINUM-Sol.inj.i.m/i.v. 300mg/2ml- cant. minima 4000 fl- cantitate maxima 15000fllot 13 - ERYTROMYCINUM-Comprimat 200mg- cant. minima 1000 compr.- cantitate maxima 3000 compr.lot 14 - ERTAPENEMUM-Pulb.conc.sol.perf./ inj.1g- cant. minima 100 fl- cantitate maxima 300fllot 15 - GENTAMICINUM-Sol.inj.80mg/2ml- cant. minima 6000 fl- cantitate maxima 15000fllot 16 - MEROPENEMUM-Pulb.pt.sol.inj.i.v./perf.1g- cant. minima 1000 fl- cantitate maxima 2000fl llot 17 - OXACILLINUM-capsule 500mg- cant. minima 500 caps.- cantitate maxima 1500 caps.lot 18 - OXACILLINUMPulb.pt.sol.inj./perf./1g- cant. minima 1500 fl- cantitate maxima 3000fllot 19- BENZYLPENICILLINUM G POTASICA-Pulb.pt.sol.inj./1000000ui- cant. minima 2000 fl- cantitate maxima 5000fllot 20 - PIPERACILLINUM+ TAZOBACTAMUM-Pulb.pt.sol.inj./perf. 4, 5g- cant. minima 500 fl- cantitate maxima 700fllot 21 - SUGAMMADEXUM- 100mg/ml 10 flacoane x 2 ml - cant. minima 40 fl- cantitate maxima 120fllot 22 - ACICLOVIRUM- PULB. PT. SOL. INJ./ 250mg- cant. minima 500 fl- cantitate maxima 3000fllot 23 - ACICLOVIR- CAPS./ 200mg - cant. minima 500 fl- cantitate maxima 3000fl
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 - AMPICILLINUM-Pulb.pt.sol.inj.1g- cant. minima 6000 fl- cantitate maxima 15000fllot 2 - AMPICILLINUM-Pulb.pt.sol.inj./perf.500 mg- cant. minima 100 fl- cantitate maxima 200fllot 3 - AMOXICILLINUM-Capsule 500mg- cant. minima 5000 caps.l- cantitate maxima 10000 caps.lot 4 - AMOXICILLINUM+ ACIDUM CLAVULANICUM-Pulb.pt.sol.inj.1, 2g- cant. minima 15000 fl- cantitate maxima 50000fllot 5 - AMOXICILLINUM+ ACIDUM CLAVULANICUM-Pulb.pt.suspensie orala 642, 90mg/5ml- cant. minima 100 fl- cantitate maxima 200fllot 6 - COMBINATII (CEFOPERAZONUM+ SULBACTAMUM)-Pulb.pt.sol.inj./perf. 2g- cant. minima 1000 fl- cantitate maxima 2500fllot 7 - CEFTAZIDINUM-Pulb.pt.sol.inj.1g ? cant. minima 5000 fl- cantitate maxima 10000fllot 8 - CEFTRIAXONUM-Pulb.pt.sol.inj.1g- cant. minima 20000 fl- cantitate maxima 60000fllot 9 - CEFUROXIMUM-Gran.pt.susp.orala 125mg/5ml-50ml- cant. minima 50 fl- cantitate maxima 200fllot 10- CIPROFLOXACINUM- SOL.PRF..2MG/ML- 100ML ? cant. minima 3000 fl- cantitate maxima 6000fllot 11- CIPROFLOXACINUM-Comprimat filmat 500mg- cant. minima 6000 compr.- cantitate maxima 12000 compr.lot 12 - CLINDAMYCINUM-Sol.inj.i.m/i.v. 300mg/2ml- cant. minima 4000 fl- cantitate maxima 15000fllot 13 - ERYTROMYCINUM-Comprimat 200mg- cant. minima 1000 compr.- cantitate maxima 3000 compr.lot 14 - ERTAPENEMUM-Pulb.conc.sol.perf./ inj.1g- cant. minima 100 fl- cantitate maxima 300fllot 15 - GENTAMICINUM-Sol.inj.80mg/2ml- cant. minima 6000 fl- cantitate maxima 15000fllot 16 - MEROPENEMUM-Pulb.pt.sol.inj.i.v./perf.1g- cant. minima 1000 fl- cantitate maxima 2000fl llot 17 - OXACILLINUM-capsule 500mg- cant. minima 500 caps.- cantitate maxima 1500 caps.lot 18 - OXACILLINUMPulb.pt.sol.inj./perf./1g- cant. minima 1500 fl- cantitate maxima 3000fllot 19- BENZYLPENICILLINUM G POTASICA-Pulb.pt.sol.inj./1000000ui- cant. minima 2000 fl- cantitate maxima 5000fllot 20 - PIPERACILLINUM+ TAZOBACTAMUM-Pulb.pt.sol.inj./perf. 4, 5g- cant. minima 500 fl- cantitate maxima 700fllot 21 - SUGAMMADEXUM- 100mg/ml 10 flacoane x 2 ml - cant. minima 40 fl- cantitate maxima 120fllot 22 - ACICLOVIRUM- PULB. PT. SOL. INJ./ 250mg- cant. minima 500 fl- cantitate maxima 3000fllot 23 - ACICLOVIR- CAPS./ 200mg - cant. minima 500 fl- cantitate maxima 3000fl
Periada acordului cadru va fi de 12 lunide la data semnarii lui, in cazul in care implementarea la nivel national a sistemului centralizat de achizitii publice se finalizeaza si devine operational acordul cadru isi pierde valabilitatea.
Valoarea estimata fara TVA: intre 386, 680 si 1, 089, 824RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot 1 -687, 00 lei;lot 2 ? 4, 16 lei;lot 3 ? 35, 00 lei;lot 4 - 4480, 00lei; lot 5 ? 106, 00lei;lot 6 ? 900, 00lei; lot 7 ? 940, 00lei; lot 8 ? 4320, 00lei; lot 9 ? 45, 84lei; lot 10- 730, 00leilot 11- 206, 48lei;lot 12 ? 1119, 00lei;lot 13 ? 8, 40lei;lot 14 ? 817, 62 lei;lot 15 ? 212, 70 lei; lot 16 ? 2600, 00 lei; lot 17 ? 6, 00lei;lot 18 ? 207, 60 lei;lot 19 ?350, 00 lei;lot 20 ? 502, 60 lei;lot 21 ? 801, 96 lei;lot 22 ? 2527, 64 lei;lot 23 ? 16, 80 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului-prin virament bancar- prin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAUprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.ECHIVALENTA LEU/VALUTA SE VA FACE LA CURSUL BNR DIN DATA ANTERIOARA DATEI LIMITE DE DEPUNERE A OFERTELOR CU 5 ZILE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI DE LA CASA DE ASIGURARI DE SANATATE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind eligibilitatea.-FORMULAR 2
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181din OUG 34/2006-FORMULAR 3
? Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea:
-ec. Barna Laurentiu ? Manager
-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil
-Marian Ambrozie? Consilier Juridic
-dr. Majdik Vasile ?Director medical-farm . Kun Judith- Farmacist sef-ec.Pintican Rodica ? Birou AchizitiiCerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederileArt. 69^1din OUG nr. 34/2006.-FORMULAR 4
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010- FORMULAR 5
Cerinta nr.5
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificat de taxe si
impozite locale. Aceste certificate vor atesta ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta nr. 1 -Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii - conform Legii 176/2000Cerinta nr. 2 Certificat constatator emis de ONRC.Datele din certificatul costatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Documentele se trasmit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Cerinta nr.3Autorizatie de punere pe piata -Legea nr.95/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Fisa de informatii generale
Valoare medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimate a celui mai mare contract subsecvent aferent lotului pt.care se depune oferta.
Pentru calculul echivalentei lei /valuta se aplica cursul mediu anualcomunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Autoritatea contractanta a stabilit cerinte minime de calificare pentru capacitatea economico-financiara din urmatoarele motive ;
- sa se asigure ca operatorul economic are puterea economica pentru indeplinirea contractului- sa se asigure ca operatorul economic a mai livrat produsele care fac obiectul contractului .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
FORMULAR 7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
COPIE DOCUMENT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2013 10:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU - SALA DE SEDINTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AUTORIZATI AI FIRMELOR PARTICIPANTE CU INPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata egalitate a ofertelor financiare aflate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita reofertarea , in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, ; conform art.256 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTULJURIDIC ? SPITALUL JUDETEAN de URGENTAZALAU
Adresa postala: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450129, Romania, Tel. +40 260616920, Email: [email protected], Fax: +40 260661066, Adresa internet (URL): www.spitalzalau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2013 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer