Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Medicamente antineoplazice


Anunt de participare numarul 136651/20.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL PLOIESTI
Adresa postala: Str. Ana IpatescuNr.59, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100337, Romania, Punct(e) de contact: Silviu Georgescu, Tel. +40 244523904, Email: [email protected], Fax: +40 244596272, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente antineoplazice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante: Str.Ana Ipatescu, nr.59, Ploiesti, judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 20 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 59, 154 si 14, 608, 820RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Maxim 12 contracte (cate un contract subsecvent pe luna).Valorile aferente fiecarui contract subsecvent suntcuprinse intre minim 5000 RON si maxim 1217400 RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente citostatice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Cantitatile minime pentru fiecare lot in parte sunt de cate 1(una) bucata . 2. Cantitatile maxime sunt urmatoarele (pentru fiecare lot): L1=60;L2=600;L3=400;L4=300;L5=100;L6=150;L7=10000;L8=6000;L9=500;L10=1000;L11=500;L12=500;L13=300;L14=500;L15=500;L16=500;L17=200;L18=10000;L19=600;L20=500;L21=300;L22=100;L23=300;L24=50;L25=50;L26=120;L27=120;L28=100;L29=500;L30=800;L31=800;L32=200;L33=400;L34=500;L35=500;L36=120;L37=1500;L38=1000;L39=1000;L40=400;L41=2500;L42=800;L43=1200;L44=600;L45=300;L46=3000'L47=600;L48=300;L49=200;L50=600;L51=800;L52=1000;L53=1000;L54=1000;L55=1000;L56=500;L57=500;L58=300;L59=6000;L60=100;L61=600;L62=100;L63=500;L64=200;L65=30;L66=120;L67=50;L68=300;L69=100;L70=100;L71=500;L72=600;L73=300;L74=300. Aceste cantitati minime si maxime pentru fiecare lot sunt evidentiate si in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 608, 820RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
L1=540RON;L1=6594RON;L3=5328RON;L4=15750RON;L5=70RON;L6=5400RON;L7=1200RON;L8=1800RON;L9=1210RON;L10=130RON;L11=240RON;L12=665RON;L13=2640RON;L14=35RON;L15=95RON;L16=150RON;L17=110RON;L18=1200RON;L19=408RON;L20=1250RON;L21=2670RON;L22=1300RON;L23=4950RON;L24=10RON; L25=33RON; L26=1800RON;L27=4400RON;L28=360RON;L29=400RON; L30=1120RON;L31=880RON;L32=60RON; L33=240RON;L34=700RON;L35=1150RON;L36=420 RON;L37=135RON;L38=150RON;L39=920RON;L40=640RON;L41=1050RON;L42=1520RON;L43=4440RON;L=44=396RON;L45=288RON;L46=2100RON;L47=2520RON;L48=1200RON;L49=1000RON;L50=2280RON;L51=56RON;L52=30RON;L53=20RON;L54=600RON;L55=700RON;L56=1650RON;L57=3100RON;L58=4830RON;L59=7200RON;L60=70RON;L61=1800RON;L62=910RON;L63=1250RON; L64=6620RON;L65=1530RON;L66=1344RON;L67=2775RON;L68=11250RON;L69=140RON;L70=320RON;L71=13500RON;L72=2220RON;L73=75RON;L74=150 RON.Perioade de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
P 3.1 "Programul national de oncologie" - medicamente specifice.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului /ofertantului ? art. 182 din OUG 34/2006:
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1din OUG nr. 34/2006Solicitat ¦ Cerinta Obligatorie: prezentare formular.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr. Mihalcea Magdalena Florentina-manager, Ec. Butaru Gabriela-director financiar contabil, Ing.Georgescu Silviu-sef serv.Achizitii- Administrativ, Sing.Nitulescu Claudia- compartiment Achizitii, Jr.Sandu Andrei-Oficiul juridic.2.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratii privind eligibilitatea, potrivit art. 180. Prezentare formular.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG nr. 34/2006Solicitat ¦ Cerinta Obligatorie: prezentare formular.4.Certificat de atestare fiscala, in conformitate cu prevederile art. 181, lit.c), din OUG nr.34/2006 si coform Ordinului 509/2011.Solicitat ¦Cerinta Obligatorie: Prezentare certificate fiscale, in original sau copie ?conform cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele sau in cazul ca exista datorii, acestea sa fie esalonate conform legii in vigoare.5.Declaratie pe proprie raspunderecare sa certifice faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu prevederile Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010 art.1Cerinta obligatorie:
prezentare formular: Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Solicitat ¦Cerinta Obligatorie: 1.Certificat Certificatul constatator (in original sau copie ?conform cu originalul?), eliberat decatre Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate pentru care se face ofertarea, va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire si va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
6luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor cu pret egal, clasate pe primul loc, consta insolicitarea de clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenelesunt acelea prevazute la art. 256 indice 2, din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Municipal Ploiesti
Adresa postala: Str. Ana Ipatescu, nr.59, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100337, Romania, Tel. +40 244523904, Email: [email protected], Fax: +40 244596272
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2012 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer