Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Medicamente Antineoplazice (Program oncologie)


Anunt de participare numarul 142156/26.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730143, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dumitrascu, Tel. +40 745895788, Email: [email protected], Fax: +40 235312111, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara de utilitate publica cu personalitate juridica ce furnizeaza sevicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente Antineoplazice (Program oncologie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, Str. Stefan cel Mare, Nr. 233
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 39, 782.91 si 1, 126, 509.41RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecv si valo contractelor ce vor fi atribuite: Val. estimata a celui mai mare contract subsecv: 39782.91ron fara tva; Frecventa si val. contractelor ce vor fi atribuite: Contr subsecv se vor atribui lunar, trimestrial, in functie de fond buget si de necesitatile efective ale autoritatii contractante . Val mini si maxi ale contr.subsecv. sunt detaliate in Anexa B si in sect Caietul de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de Medicamente Antineoplazice in cadrul Programului National de ONCOLOGIE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile se regasesc in Anexa B pentru fiecare lot si caietul de sarcini respectiv cantitatea minima estimata, cantitatea maxima estimata si cantitatea maxima estimata pentru cel mai mare contract subsecvent;19 LOTURIEstimarea valorii totale a achizitiilor pentru intreaga durata a acordului-cadru : Valoarea estimata maxima fara TVA (numai in cifre): 1126509.41, Valoarea estimata minima fara TVA (numai in cifre): 19891.455, valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 39782.91Moneda: RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 39, 782.91 si 1, 126, 509.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garant de particip este de 2% din valoarea estimata maxima a fiecarui lot Conf. Anex.B si se constit pt fiec lot.In cazul in care un ofertant depune oferte pt mai multe loturi acesta va constit garant de particip afer loturilor respective.Garant de particip se constit prin vir banc sau printr-un instrum de garant emis in conditiile legii de o societ banc ori de o societ de asig conf art 86 alin(1)din HG 925/2006 cu modific si complet ulter in cont autorit contract RO78TREZ6565006xxx004154, Trez Mun Vaslui, cod fiscal: 3551942.IMM benefic de reduc cu 50% din cuantumul garant de particip cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.11.LIPSA GARANT DE PARTICIP CONDUCE LA ELIMIN OFERTANT, respectiv RESPINGEREA OFERTEI Conform articolului 87 alin. 1 din HGR nr 925/2006 autorit contract va retine garant pentru particip, ofertant pierzand astfel suma constit atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilit a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contr.In cazul respingerii unei contestat de catre CNSC, autorit contract va respecta art.278ยน din OUG 34/2006 in sensul retinerii sumei corespunzatoare.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278 ^1 alin.1 din OUG nr.34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limit stabilita pentru depunerea ofert.Garant de particip se va depune scanata in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezent in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.Echivalenta pentru o garant de particip depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limit de depunere a ofertelor cu 5 zile Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform formularului nr. 9. Ofertantul caruia i se va atribui contractul subsecvent are obligatia de a constitui garantia de buna executie in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractuluiAutoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractului , in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractMod de restituire a garantiei Integral, in termen de 14 zile de la data incheierii ultimului proces verbal de receptie la terminarea furnizarii ultimelor produse
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat-resurse financiare alocate de Casa de asigurari de sanatate pentru programulnational de oncologie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Prezentul acord cadru va inceta de plin drept, in cazul in care MS desemn ca unitat de achiz centraliz cf OUG nr 71/2012 Ord nr.1292/18.12.2012 pt aprob norm metod pt achiz publica centraliz, la nivel national de medicamente, va organiza licitatii la nivel national la prod licit de catre autorit contr
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? conform Formularul 1 din SECTIUNEA A 3 a In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Cerinta nr.2 -Declaratie neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 --Ofertantul va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 si in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.
Persoanele juridice straine:
- se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva;
- in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere, sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.3- Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta -Fiecare ofertant va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010, -completat in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.
Cerinta nr.4 -
*Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69*1 (evitarea conflictului de interese) din OUG.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se solicita: completare .Formular 4. Operatorii economici participanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69?1 din OUG 34/2006, cu mocificarile si complatarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art. 69?1 atrage excludrea
ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).
Nota ;Lista persoanelor care in intelesul art. 69? indice 1?? din O.U.G. nr.34/2006 actualizata cu modificarile si compltarile ulterioare detin functii de decizie in cadrul SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI la data de 20.01.2012
1.Manager- dr. Dascalu Gheorghe
2.Director medical ?dr.Croitoru Lelia
3. Director financiar-contabil ?Sorescu Neculai
4.As Ungureanu Nadia-Director ingrijiri
5.Presedinte comisie evaluare-referent Jitarasu Cezar
6.Membru comisie evaluare- Jr. Stirbu Lacramioara-Adriana
7.Membru comisie evaluare-Farm. Tosu Cecilia
Cerinta nr.5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele- in original , sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
Cerinta nr.6. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele -in original , sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal. Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.. Informatiile cuprinse in acest document trebuie safie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Persoane fizice/juridice straine:
Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Documentul va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acesta este semnat de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Cerinta obligatorie in SEAP-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale,
Cerinta nr.2 Declaratie pe proprie raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de catre Ministerul Sanatatii.Cerinta nr.3 Autorizatie de distributie angro eliberata de A.N.M. sau de Ministerul Sanatatii in baza art.788 alin. 1 cap. VII al titlului XVIIdin legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1. Informatii generale privindcifrei de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)
Cerinta nr.2.Ultimul bilant contabil inregistrat vizat de organele de resort- cerinta se va indeplini prin depunerea ultimului bilant contabil inregistrat vizat de organelle de resort - in copie certificata pentru conformitate cu originalul Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia
Depunerea ultimului bilant contabil inregistrat vizat de organele de resort - in copie certificata pentru conformitate cu originalul
Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicitacifrei de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)se va completa formularul nr.6 din Sectiunea a 3-a aDepunerea ultimului bilant contabil inregistrat vizat de organelle de resort - in copie certificata pentru conformitate cu originalulDaca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii
3 ani, conform Formular F10
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand
valori, perioade de livrare, beneficiari ? Formular F10 din documentatia de atribuire.
Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei
Cerinta nr.1. Certificat privind indeplinirea cerintelor standardului SR ENV
ISO 9001:2008 - copie conform cu originalul
Se accepta oferantii care prezinta documente edificatoare care dovedesc ca sunt in curs de autorizare/ reautorizare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta o lista a principalelorlivrari de produse in ultimii 3 ani, princompletarea Formularului nr.10 din Sectiuneaa 3-a a Documentatiei de atribuire, cuprinzandvalori, perioade livrare, beneficiari.Pentru indeplinirea cerintei nr.1 se va prezenta documentul solicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa part la faza finala de lic elec doar ofertantii inregi in SEAP a). A.C. va invita toti ofertantii care au depus of admisibile sa prezinte preturi noi. Invit va cont inform cu priv la data si momentul de start al L.E. si se va transmite pe cale electronica simultan, tuturor ofertantilor admisi. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; -durata rundei este de 1 zi; Elem ofertei care va face ob de ofertare: pretul unitar fara TVA. Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: -Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA ?Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA -Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU -Se va utiliza pasul de licitatie: NU 1 zi; In cazul ofertelor cu pret egal clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita depunerea la o data ulterioara, a unor noi propuneri financiare Pt. cazul in care doua sau mai multe of au pretul egal in urma desfasurarii etapei finale de L.E., se vor aplica mentiunile inscrise la punctul VI.3) al Docum de atrib.-? ALTE INFORMATII?
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
151/08.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire, ofertele clasate pe primul loc au preturile egale, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara (reofertare)in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depun al contest incepe cu ziua urmatoare luari lacunostinta de catre contestator despre actul A.C pe care acesta il considera nelegal, conform cf. art. 256.2din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile uterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2013 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer