Licitatie Publica - Medicamente antiretrovirale
Anunt de intentie numarul 26570/26.11.2013
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Adresa postala: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720237, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Daniela Crap, Farm. Marieta Panait, Tel. +40 230510659, Email: [email protected], Fax: +40 230510659, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Medicamente antiretrovirale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgenta , ,Sfantul Ioan cel Nou, , Suceava, B-dul 1 Decembrie 1918, nr.21, municipiul Suceava, cod postal 720237
Cod NUTS: RO215 - Suceava
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 556, 636.78 si 6, 679, 641.36RON
Achizitie de medicamente antiretrovirale, conform caietului de sarcini- 27 loturi.
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.01.2014
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Sursa de finantare CJAS Suceava - program HIV-SIDA.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de achiz. -Licitatie Deschisa Online.Se va incheia un A.C. de achizitie publica ptr. o perioada de 12 luni. Garantia de participare se constituie ptr. fiecare lot in parte(se regaseste in Anexa B). Termenul de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Gar.de particip.se va const.conf. art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006.Cuantumul ce se ret.conf. art.278ยน din OUG 34/2006 este: lot.3=4398, 33 lei, lot.7=3654, 36 lei, lot.8=2570, 83 lei, lot.9=2311, 92 lei, lot.10=4490, 04 lei, lot.11=5263, 43 lei, lot.12=4656, 94 lei, lot.13=3074, 69 lei, lot.15= 4905, 27 lei. Criteriul de atribuire- pretul cel mai scazut.Crit.de calif. si selectie: decl. priv. eligibilitatea, decl.priv.neancadrarea in prev. art. 181, decl. conf.art. 69' din O.U.G. nr.34/2006, certif.de particip. la licit., conf. Ord.ANRMAP 314/2010, Certificatul Constatator emis de O.R.C..Persoane cu fct. de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finaliz.proced. de achiz.: -Anexa Form.nr. 69'.Ofertantul va elabora of.tehnica astfel incat acesta sa respecte in totalitate cerintele prevazute in Caietul de Sarcini.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2013 10:08