Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Medicamente antiseptice,dezinfectante,pentru sange


Anunt de participare numarul 142537/15.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente antiseptice, dezinfectante, pentru sange
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Satu Mare, str. Prahovei nr. 1, farmacia spitalului
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 783.93 si 35, 279.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite (daca se cunosc): Primul contract subsecvent se va incheia la finalizarea procedurii si va fi valabil 3 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de medicamente antiseptice, dezinfectante, pentru sange
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33631600-8 - Antiseptice si dezinfectante (Rev.2)
33620000-2-Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 cant. min. 162 tub cant. max. 180 tub
Lot 2 cant. min. 123 tub cant. max. 138 tubLot 3 cant. min. 180 flacon cant. max. 201 flacon
Lot 4 cant. min. 96 cant. max. 108 tub
Lot 5 cant. min. 705 flacon cant. max. 780flacon
Lot 6 cant. min. 15 flacon cant. max. 18 flacon
Lot 7 cant. min. 15 flacon cant. max. 18 flacon
Lot 8 cant. min. 15 flacon cant. max. 18 flacon
Lot 9 cant. min3 flacon cant. max. 6 flacon
Lot 10 cant. min. 543 flacon cant. max. 600 flacon
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 783.93 si 35, 279.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: Lot 1-14 lei, lot 2-31 lei, lot 3-120 lei, lot 4-17 lei, lot 5-203 lei, lot 6-5 lei, lot 7-6 lei, lot 8-6 lei, lot 9-47 lei, lot 10-251 lei.Perioada de valabilitate a garantie de participare este 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor iar contul in care se va depune garantia de participare este RO83TREZ5465006XXX007586 iar actul prin care se constituie garantia de participare va fi atasat online de catre ofertanti in S.E.A.P., lipsa garantiei de participare ducand la respingerea ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006.Echivalenta leu/valuta se face la data de 06.03.2013 Cuantumul garantiei de buna executie este 5 % din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in contul RO83TREZ5465006XXX007586
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri lunare alocate de Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Satu Mare si fonduri alocate de la bugetul de stat pentru U.P.U.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau subcontractare conform art. 45 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Ofertantul va completa si prezentaformularul nr. 1 din sectiunea III Formulare, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 formularul nr. 2 completat si prezentat, conform modelului din sectiunea III Formulare, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 7 din sectiunea III Formulare.In cazul asocierii in scopul depunerii ofertei comune, acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 9 din sectiunea III Formulare.Persoane de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: manager Marc Ioan Adrian, director medical dr. Paula Lacramioara Mare, director financiar contabil ec. Pal Mircea, sef serviciu Achizitii Publice ing. Sabau Alina, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 10 din sectiunea III Formulare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(sau O.N.R.C. dupa caz)-Pentru persoanele juridice romane ? se solicita: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia isi are sediul ofertantul(sau de O.N.R.C. dupa caz); certificat din care sa reiasa obiectul de activitate compatibil cu obiectul procedurii de atribuire continand date actuale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale continand media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimiitrei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr.3Informatii generale continand media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimiitrei ani din sectiunea III Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4163/27.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: Lot 1 cant. min. 162 tub cant. max. 180 tubLot 2 cant. min. 123 tub cant. max. 138 tubLot 3 cant. min. 180 flacon cant. max. 201 flaconLot 4 cant. min. 96 cant. max. 108 tubLot 5 cant. min. 705 flacon cant. max. 780flaconLot 6 cant. min. 15 flacon cant. max. 18 flaconLot 7 cant. min. 15 flacon cant. max. 18 flaconLot 8 cant. min. 15 flacon cant. max. 18 flaconLot 9 cant. min3 flacon cant. max. 6 flaconLot 10 cant. min. 543 flacon cant. max. 600 flacon. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in S.E.A.P. operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta pe care ofertantul il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: str. Prahovei nr. 1, et. 2, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2013 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer