Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Medicamente-Boala Fabry


Anunt de participare numarul 123128/09.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala:  B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  Ec.Stanculescu Corneliu, Tel. 0241/616784, Email:  [email protected], Fax:  0241/616784, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta
Adresa postala:  B-dul Tomis nr.145, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Tel. 0241/619.260, In atentia:  SERV. ACHIZITII, Email:  [email protected], Fax:  0241/619.260
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta
Adresa postala:  B-dul Tomis nr.145, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Tel. 0241/619.260, In atentia:  SERV. ACHIZITII, Fax:  0241/619.260
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta , REGISTRATURA SPITALULUI
Adresa postala:  B-dul Tomis nr.145, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, In atentia:  SERV. ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente-Boala Fabry
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta ConstantaB-dul Tomis nr.145
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Agalsidasum Beta 35 mg/flac. 20 ml-50 flac.
Garantia de participare reprezinta 1% din valoarea achizitiei respectiv 6817.84 ron.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33620000-2 - Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie Agalsidasum Beta 35 mg/flac. 20 ml-50 flac.
Valoarea estimata fara TVA: 681, 784RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.08.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare reprezinta 1% din valoarea fara TVA respectiv 6817.84 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri repartizate pe program Talasemie, Hemofilie si Boli Rare pe anul 2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateeligibilitate art. 180 (din OUG nr. 34/2006)- copie conform cu originalul, Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor, sau in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertanteCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor, sau in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertanteDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, xerocopie certificata.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateFisa de informatii generale - formularul IV.3 din capitolul III);copie conform cu originalul.Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil anual , respectiv cel pentru anul 2010, -copie conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari pe ultimii 3 ani ? formular C1 din capitolul IIILista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare. ? in copie conform cu originalul(solicitare valabila in cazul in care produsele sunt furnizate prin subcontractanti)/contract de subcontractant /copie XeroxRecomandari din partea altor beneficiari ?cel putin 1 -copieDeclaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice si dotarile de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare. ?Formular E-copie conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza intr-o singura runda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2011 11:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA, SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic ce a depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Agalsidasum Beta 35 mg/flac. 20 ml
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliu Natrional de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030094, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act considerat nelegal, solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al spitalului
Adresa postala:  B-dul Tomis nr. 145, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2011 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer