Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE DE UZ UMAN


Anunt de participare numarul 85697/03.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: BaltaretuMarinescu Eugen, Tel.021.318.35.58, Email: [email protected], Fax: 021.318.35.63, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie Publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE DE UZ UMAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU Loco beneficiar -Farmacie
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 933, 001.31 si 6, 633, 030.74RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate, in baza necesarului, ori de cate ori este necesar, in functie de fondurile alocate cu aceasta destinatie si in conformitate cu legislatia in vigoare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare produse Medicamente uzuale. Loturile sunt detaliate in Documentatia de atribuire (CAIET DE SARCINI) publicata SEAP , pe coduri CPV, denumiri generice, cantitati , um , forma farmaceutica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Loturile sunt detaliate in Documentatia de atribuire (CAIET DE SARCINI) publicata SEAP , pe coduri CPV, denumiri generice, cantitati , um , forma farmaceutica.
Valoarea estimata fara TVA: intre 933, 001.31 si 6, 633, 030.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GP REPREZ.1%in valoarea maxima pe fiecare lot. GP = sub500 lei pentru fiecare lot nu se va constituii. GPpe fiecare lot prezentat in anexa B din SEAP. ;GBE=5%din val.contr.subs.fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National Unic al Asigurarilor de Sanatatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, conform art.44, oug34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea -completarea formularului 1
Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. 34/2006 -completare formularului 2. Se vor prezenta certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor-fara debite. a) Certificat de Atestare Fiscala eliberat de AdministratiaFinanciara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii Fiscale catre bugetul de stat, in original sau copie legalizata.b) Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Publica Locala, care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale, in original sau copie legalizata.-Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura, formular3.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente solicitate: -Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum sicifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani -Formular 4. Bilant la 30 06.2008 vizat si inregistrat de organele competente, in copie, semnat si stampilat pentru conformitate.Autorizatie pentru livrarea produselor din partea producatorilor/distribuitorilor, care sa faca referire lalicitatia organizata de catre INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU pentru produsele farmaceutice supuse licitatiei original sau copie legalizata, in termen de valabilitate la data deschiderii, pentru loturile la careparticipa .
Declaratie pe propria raspundere privind existenta in stoc a minim 10 % din cantitatea minima a lotului pentru care participa in procedura.
1.DOCUMENTELE DE CALIFICARE pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte inclusivalte solicitari.
In cazul in care uzeaza de facilitatea prevazut mai sus ofertantul are obligatia de a prezenta/completa ertificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare, de la primirea solicitarii de completare din partea autoritatii contractante, dar numai tarziu de data inchiderii raportului de atribuire.
Aceste documente vor face parte din dosarul de achizitie publica
2..Neprezentarea oricaruia dintre documentele solicitate in prezenta fisa de date a achizitiei atrage dupa sine respingerea ofertei de catre comisia de evaluare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente solicitate:
- Lista principalelor livrari in ultimii 3ani, completarea formularului 5, pentru obiectul supus achizitiei.- Ofertantul va depune cel putin 3 recomandari din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei.
Autorizatie de punere pe piata a medicamentului, aflata in termen de valabilitate la data deschiderii, eliberata de Agentia Nationala aMedicamentului .
Declaratie pe proprie raspundere privind livrarea produselor la termenele si in cantitatiile solicitate de autoritatea contractanta, completarea formularului 6.
Certificat de certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 9001 saualtele echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
stocuri zero deoarece au fost solicitarii pentru anumite afectiuni mai mari decat s-a prevazut, , medicamente vitale
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
PunctajulPC = PES + Pdet.stoc;PES =40PCTE;Pdet.stoc=60puncteFORMULE DE CALCUL IN DOC.ATRB.seap
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2009 10:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2009 13:00
Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANUSos. Fundeni, nr. 252, sector 2, cod postal 0223
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii candidatiolor imputerniciti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Spaliul Independentei nr. 169, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 029182, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, art.256(2)in 10zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic IOB
Adresa postala: Sos. Fundeni nr. 252 sector2, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel.0212271150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2009 21:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer