Licitatie Publica - MEDICAMENTE DE UZ UMAN
Anunt de participare numarul 132784/31.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: Comp.Achizitii, Tel. +40 0212271200, In atentia: ref.Butoi Denisa, Email: [email protected], Fax: +40 0213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate Sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE DE UZ UMAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU-sos.Fundeni nr.252, sector 2-Farmacie
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 878, 538.35 si 37, 875, 573.86RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoareaestimata a celui mai mare contract subsecvent: 1759685.97ron fara tva;In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE DE UZ UMAN-conform anexa caiet sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
33651100-9-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33661700-8-Alte medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile se regasesc in Anexa A pentru fiecare lot dincaietul desarcini respectiv cantitatea minima estimata, cantitatea maxima estimata si cantitatea maxima estimata pentru cel mai mare contract subsecvent;168 DE LOTURI
Estimarea valorii totale a achizitiilor pentru intreaga durata a acordului-cadru : Valoarea estimata maxima fara TVA (numai in cifre): 37875573.86, Valoarea estimata minima fara TVA (numai in cifre): 878538.35, valoareaestimata a celui mai mare contract subsecvent: 1759685.97Moneda: RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 878, 538.35 si 37, 875, 573.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
in valoare de 568133.61 RON, impartita pe loturi (anexa caiet sarcini) , valab. 90 de zile de la data limita de depunere aofertelor si se va prezenta astfel: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emisde o societate bancara (Formularul nr.8 scanat in format .pdf) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabilasi sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat, -dep. la casieria autoritatii contractante: - OP saufila cec, confir. de banca pana la datalimita de depunere a ofertelor; cont garantii RO90TREZ 7025005XXX000166, Trezorerie sector 2 Bucuresti.In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata ca nefondatai se va retine din garantia de participareo suma calculatapotrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 este de 5 % din valoarea contractului subsecventfara T.V.A. ;Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.GBEsub forma: - unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantie de buna executiese constituie daca contractul subsecventdepaseste 15000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare ?venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul nr 12 cu Acordul de Asociere si Declaratie prin careva legaliza la notariat asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitateacompletarea formularului nr1 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romanaIn cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecareasociat. (scanat in format .pdf )
-Certificat pentruparticipare la licitatie cu oferta independenta cf.Ordin314/2010se completeazaFormular: 5 (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
-Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006
Se va atasa Formularul 3 completat.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecareasociat. (scanat in format .pdf )
NOTA: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractantesunt:
Manager: prof.dr.Rodica Anghel
Director financiar contabil: ec.Ionescu Teodora Ileana-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Se va atasa Formularul 2(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat .
Se prezintaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecareasociat. (scanat in format .pdf )
-Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social
SeprezeintaCertificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecareasociat. (scanat in format .pdf )-Persoane juridice/fizice straineNotaIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente, sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe proprie raspundere ;
- fie o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator eliberat de O.N.R.C. cu scopul participarii la licitatie documentaflat in termen de valabilitate la datadepunerii ofertelor(emis cu 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), prezentat in forma impusa la eliberare din care sa reiasa faptul ca, ofertantulare inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecareasociat. (scanat in format .pdf )
Persoanele fizice vor prezenta autorizatia de functionare PFModul de prezentare: SCANATA IN FORMAT PDF
Persoane juridice/fizice straineVor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/ persoana fizica autorizata, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului - traduse in limba romana de un traducator autorizatdin care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri, SCANAT IN FORMAT PDF, in termen de valabilitate la data limita dedepunere aofertelor.Autorizatia de functionare, emisa de Ministerul Sanatatii (inclusiv anexe)-Se va prezentascanat in format pdfconform cu originalul , in termen de valabilitate la data limita dedepunerie aofertelorIn cazul unei asocieri, aceasta autorizatie trebuie sa fie prezentata de fiecareasociat, in format pdf scanat ;
Autorizatie de punere pe piata-conform legii 95/2006 cap.3 titlul 17-Se va prezenta declaratie pe propria raspundere sub forma de tabel scanat in format pdf, din care sa rezulte detinerea in termen de valabilitate la datalimita de depunerie aofertelor a autorizatiilor de punere pe piata pentru loturile ofertate;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
Bilanturile contabile, conturile de profit si pierdere pentru anii 2008, 2009, 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ.Cel putin o recomandare din partea beneficiarilor, din contracte similare mentionate in Lista principalelor livrari
Sistemul de Management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13801/10.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
In conformitate cu art. 55(2) din OUG 34/2006 va fi publicat anuntul de participare in SEAP si in JO
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI DUPA CAZ OBSERVATORI AIMINISTERULUIFINANTELOR PUBLICE-UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1)prezenta documentatie a fost postata subNR 6314/15.11.2011SI A FOST RESPINSA IN DATA DE 27.12.2011;2)- modalitatea de departajare a ofertelor ce prezinta pret egal ? solicitarea unei noi propuneri financiare caz in care acordul cadruva fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.- noua propunere financiara se va face tot electronic(in SEAP)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 0213104641, Email: [email protected], Fax: +4 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*) DIN OUG 34/2006 ACTUALIZATA 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS.FUNDENI NR252, SECTOR2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel. +4 02122271200, Email: [email protected], Fax: +4 0213183563, Adresa internet (URL): www.iob
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2012 16:21