Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE DE UZ UMAN


Anunt de participare numarul 138484/30.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: ILIESCU ELENA, Tel. +40 212271200, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE DE UZ UMAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Oncologic ?Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu? ? sos. Fundeni nr. 252, sector2-FARMACIE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 889, 910.3 si 8, 677, 263.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractantava incheia contracte subsecvente lunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperitoare de disponibil bugetar., valoarea maxima a contractului subsecvent 2767338.85 ron fara tva
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE DE UZ UMAN-CONFORM SPECIFICATIILOR TEHNICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651200-0 - Antimicotice pentru uz sistemic (Rev.2)
33632200-1-Miorelaxanti (Rev.2)
33642200-4-Corticosteroizi pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexei din caietul de sarcini si anexei B din fisa de date, 55 de loturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 889, 910.3 si 8, 677, 263.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1, 5% din valoarea maxima a lotului sau loturilor ofertate -cuantum garantie de participare pentru fiecare lot se regaseste in ANEXA B, termen de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si se va prezenta astfel: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (Formularul nr.8 scanat in format .pdf) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat, -dep. la casieria autoritatii contractante: - OP sau fila cec, confir. de banca pana la data limita de depunere a ofertelor; cont garantii RO90TREZ7025005XXX000166, Trezorerie sector 2 Bucuresti.Autoritatea contractanta are dreptul dea vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: 1. Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, 2.Oferta sa fiind castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate ofertei .Garantia de participare se returneaza in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie.Pentru constituirea garantiei conf. art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 pt. stimularea IMM, se va atasa o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM; in cazul asociatiilor, fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratie ca reprezinta o IMM.In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata ca nefondata i se va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006; Este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, GBE se poate constituii astfel: - sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contr. subs; Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 al.1, al.2, al.3 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare-( , alin.3 art.90 din HG 925/2006 modificat prin prevederile din Hot 1045 din 19.10.2011)Garantia de buna executie se constituie daca valoarea contractului subsecvent depaseste valoarea de 80.000 lei fara TVA.In cazul ofertantilor care se regasesc in catergoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de participare se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PRIMITE DE LA CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate ? completarea formularului nr. 1;
2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formularul nr. 2 (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare formularul nr. 3.4. Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile 69^1 din OUG 34/2006 conform art13 din legea 279/2011 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii. Se va atasa Formularul 4 completat cu respectarea ordinului A.N.R.M.A.P nr. 170 din 07/05/2012. (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.69^1, art.186 al.2 si art.190 al.2 din O.U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Manager: prof.dr.Rodica Anghel,
Director financiar contabil: ec.Ionescu Teodora Ileana ,
Director medical : dr.Condrea Ileana,
Medicii : dr.Pantis Carmen, dr.Grubar Eugen, dr.Dediu Mircea,
as.pr.farm.ALexandra Licea, as.pr.farm.Mihalcea M,
Farmacist sef.Alupului Rodica
Sef serv.achizitii contractare-ec.Iliescu Elena
Ec.Mihai Ionescu Ref.spec.Butoi Denisa Ioana, ec.Barbuta Cristina?serv.achizitii contractare
Membrii consiliului de administratie
Lazar Iordache-Presedinte,
Constantinescu Corina ?membru
Niculescu Daniel-membru,
Comandasu Carmen-membru,
Monica Pop- membru,
Draghici Gratiela-membru,
5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia operatorul economic are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Se prezinta Certificat de atestare fisacala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia operatorul economic are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia operatorul economic are sediul social. Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notar sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente, sau acestea nuvizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe propria raspundere;
- fie o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice/fizice romane
-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor, prezentat in forma impusa la eliberare din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.Modul de prezentare: SCANATA IN FORMAT PDF
Nota
Se solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte la sediul autoritatii contractante -comp.achizitii certificatul constatator in original/ copielegalizataIn cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat. (scanat in format .pdf )Persoane juridice/fizice straineVor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/ persoana fizica autorizata, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului - traduse in
limba romana de un traducator autorizat din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri, SCANAT IN FORMAT PDF, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Autorizatia de functionare, emisa de Ministerul Sanatatii (inclusiv anexe)-Se va prezenta scanat in format pdf conform cu originalul , in termen de valabilitate la data limita de depunerie a ofertelorIn cazul unei asocieri, aceasta autorizatie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat, in format pdf scanat ;
Autorizatie de punere pe piata-conform legii 95/2006 cap.3 titlul 17-Se va prezenta declaratie pe propria raspundere sub forma de tabel scanat in format pdf , din care sa rezulte detinerea in termen de valabilitate la data limita de depunerie a ofertelor a autorizatiilor de punere pe piata pentru loturile ofertate;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Date de identificare ale ofertantului, principala
piata a afacerilor precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani Atunci
cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna,
situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare
a resurselor tuturormembrilor grupului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate inultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ.Cel putin o recomandare din partea beneficiarilor, din contracte similare mentionate in Lista principalelor
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO
9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
In conformitate cu art. 55(2) din OUG 34/2006 va fi publicat anuntul de participare in SEAP si in JO
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au aceleasi pret, pentru departajarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP incarcarea in sistem de catre operatori economici a unui document de unde sa reiasa propunerea financiara imbunatatita. Ofertantul cu pretul cel mai scazut va fi desemnat castigator. In cazul in care si in urma reofertarii preturile ofertate sunt egale atunci autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret, pana departajarea va putea fi posibila.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*) DIN OUG 34/2006 ACTUALIZATA 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS.FUNDENI NR252, SECTOR2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel. +40 212271200, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): wwwiob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2012 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer