Licitatie Publica - Medicamente de uz uman
Valoarea Contractului:
469.994 RON
Castigatorul Licitatiei: HOREA & CARMEN S.R.L.
469.994 RON
Castigatorul Licitatiei: HOREA & CARMEN S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 142877/04.07.2013
Informatii anunt de participare asociat 137971
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Recuperare Medicala Baile Felix
Adresa postala: Loc. Baile Felix, jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 417500, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice Contractare, Tel. +40 259318108, In atentia: ing. Moza Gafia, Email: [email protected], Fax: +40 259318135, Adresa internet (URL): www.spitalfelix.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Medicamente de uz uman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Recuperare Medicala Baile Felix
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va achizitiona si furniza ?Medicamente de uz uman?, conform Caietului de Sarcini si a ?Necesarului de Medicamente pentru Caietul de Sarcini ? Licitatie Deschisa 2013? atasate.Valoarea minima de 670.939, 64 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima de 915.260, 72 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, conform art. 6 din HG 925/2006.Dreptul autoritatii contractante de a opta pentru suplimentarea cantitatilor de produse este conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, conform art. 6, alin. 3 , lit. b) din HG 925/2006
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
469, 994.22RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S067-111868din05.04.2013
Contract nr: 4727 Denumirea: Furnizare medicamente de uz uman
V.1) Data atribuirii contractului 11.06.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
HOREA & CARMEN S.R.L.
Adresa postala: B-DUL STEFAN CEL MARE, NR.79, BL.D 15, AP.15, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410439, Romania, Tel. 0259/422323;0723996983, Email: [email protected], Fax: 0259/422323
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 670939.64 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 469994.22 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
1. In cazul in care doua oferte prezinta aceeasi valoare pentru propunerea financiara, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi.2. Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor prezentate in cadrul ofertelor admisibile, intocmindu-se in ordinea crescatoare a preturilor respective, clasamentul pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.3. Stabilirea ofertei castigatoare se va realiza prin compararea preturilor prezentate in cadrul ofertelor admisibile (clasament furnizat de SEAP)4. Mentionam ca necesarul de medicamente pentru perioada aprilie ? decembrie 2013 cuprinde deopotriva: medicamentele din ?Lista medicamentelor, materialelor sanitare, echipamentelor medicale, echipamentelor de protectie, a serviciilor, combustibililor si lubrifiantilor pentru parcul auto? (OMS 1292/2012) necesare pana la sfarsitul semetrului I al anului 2013, precum si medicamentele folosite conform specificului spitalului, pana la sfarsitul anului 2013 - care NU SUNT cuprinse in lista cu medicamente elaborata/aprobata de de MS.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul privind exercitarea caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Recuperare Medicala Baile Felix - Compartimentul Juridic
Adresa postala: jud. Bihor, Localitatea: Baile Felix, Cod postal: 417500, Romania, Tel. +40 259318108, Email: [email protected], Fax: +40 259318134, Adresa internet (URL): www.spitalfelix.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2013 10:57