Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE DE UZ UMAN PENTRU TRATAMENTUL BOLNAVILOR CU AFECTIUNI INCLUSE IN UNELE PROGRAME DE SANATATE


Anunt de participare numarul 115886/25.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala:  STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430031, Romania, Punct(e) de contact:  OVIDIU CUDRICI, Tel. 0262-275904, Email:  [email protected], Fax:  0262-275358, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE DE UZ UMAN PENTRU TRATAMENTUL BOLNAVILORCU AFECTIUNI INCLUSE IN UNELE PROGRAME DE SANATATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia farmaciei spitalului
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE DE UZ UMAN PENTRU TRATAMENTUL BOLNAVILORCU AFECTIUNI INCLUSE IN UNELE PROGRAME DE SANATATE, ONCOLOGIE, DIABET, DIALIZA, ENDOCRINOLOGIE. HEMOFILIE SI TALASEMIE. OFERTA SE DEPUNE PENTRU UNUL, MAI MUULTE SAU TOATE LOTURILE ( PRODUSELE) CUPRINSE IN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
33615100-5-Insulina (Rev.2)
33621100-0-Antitrombotice (Rev.2)
33632000-9-Medicamente pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33652200-7-Terapeutica pentru patologia endocrina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea licitata pentru fiecare lot ( produs) o reprezinta cantitatea necesara pana la data de 31.12.2011, respectiv pentru 8 luni. In caietul de sarcini sunt prevazute si cantitatile care vor fi comandate lunar. Ofertantii vor depune oferta pentru cantitatea prevazuta in anunt: pana la 31.12.2011, respectiv pentru 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 266, 727.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
SE SOLICITA GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE TOTALA DE 108320 RON. GARANTIILE DE PARTICIPARE DEFALCATE SE REGASESC LA FIECARE LOT IN PARTE, SI IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ATASATA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din bugetul Fondului National de Asigurari de Sanatate - sume alocate pentru programele nationale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul1 din sectiunea IIIDeclaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181 din OG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul2 din sectiunea III
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinuluinr.1.964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman
Declaratia ofertantului pe proprie raspundere ca detineAutorizatia de punere pe piata pentru fiecare produs oferit, in termen de valabilitate, in conformitate cu Formularul3 din sectiunea III.Nu este necesara prezentarea APP-urilor pentru fiecare produs oferit.Autorizatia de livrare de la producator sau importator pentru firma distribuitoare, pentru fiecare produs oferit, in termen de valabilitate (autorizatie de dealer).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTATI AUTORIZATI AI OPERATORILOR ECONOMICI CARE DEPUN OFERTA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-documentatia de atribuire este afisata in SEAP, www.e-licitatie.ro-garantia de participare se va solicita in valoare totala de 108320 ron- ofertantii care depun oferte vor afisa in SEAP dovada constituirii garantiei pentru participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALULU MARAMURES SECTIA COMERCIALA SI DE CONTENGIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala:  B-DUL REPUBLICII, NR. 2A, ,Localitatea:  BAIA MARE, Cod postal:  430264, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ NAPOCA SECTIA CONTENGIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala:  PIATA STEFAN CEL MARE, NR. 1, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA "DR CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala:  STR. G. COSBUC, NR. 31, Localitatea:  BAIA MARE, Cod postal:  430031, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2011 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer