Licitatie Publica - Medicamente decontabile in cadrul programului PN3:Programul national de oncologie
Anunt de participare numarul 138389/25.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institut clinic
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente decontabile in cadrul programului PN3: Programul national de oncologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Clinic Fundeni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 38, 457, 945.6 si 115, 374, 018.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea celui mai mare subsecvent este reprezentata de valoarea minima a acordului cadru; incheirea subsecventelor se va face in functie de alocarile bugetare si necesitatile autortiatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRUDE FURNIZARE MEDICAMENTE ANTINEOPLAZICE SI IMUNOMODULATOARE, conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACORD CADRUDE FURNIZARE MEDICAMENTE ANTINEOPLAZICE SI IMUNOMODULATOARE, canitatile sunt exprimate in caietul de sarcini; oferta poate fi depusa pentru unul sau mai multe loturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 38, 457, 945.6 si 115, 374, 018.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1 =6570 RON; LOT 2=5111 RON; LOT 3=62954 RON; LOT4=28218 RON;LOT 5= 11279RON; LOT 6= 13535RON;LOT 7=76370 RON;LOT8=225519 RON;LOT 9=328624RON;LOT 10=21112RON;LOT 11=3877 RON;LOT 12=1699 RON;LOT13=49929RON;LOT 14=20572 RON;LOT15=8203 RON;LOT 16=10483RON;LOT 17=12222 RON;LOT18=5227 RON;LOT 19=9811 RON;LOT 20=3928 RON;LOT21=10897RON;LOT 22=17500 RON;LOT 23=74766 RON;LOT 24=50993 RON;LOT 25=69677 RON;LOT 26=11991 RON;LOT 27=6095 RON;LOT 28=6077 RON;LOT29=6017 RON;LOT 30=12910 RON;LOT 31=26617 RON;LOT 32=11903 RON; LOT 33=5236 RON;LOT 34=7192 RON;LOT 35=16595 RON;LOT 36=1075 RON;LOT 37=990RON;LOT 38=14480 RON;LOT39= 17849 RON;LOT 40=44823 RON;LOT 41=36397 RON;LOT 42=264 RON; LOT43=1713 RON;LOT44=88228 RON;LOT 45=34628 RON;LOT46=6515 RON;LOT 47=12137 RON;LOT 48=15768 RON;LOT 49=4116 RON;LOT50=118480 RON;LOT 51=238727 RON;LOT52=394666 RON;LOT 53=4640 RON;LOT 54=5634 RON;LOT 55=1851 RON;LOT 56=6660 RON;LOT 57=1550 RON;LOT 58=5043RON.perioada de valabilitate 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari; virament bancar, confirmat, in contul autoritatii contractante 5% din valoarea contractului subsecvent. garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleCopie dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi) aferent 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Experienta similara; Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile/ certificatele constatatoare din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; daca pe parcursul furnizarii produselor au fost inregistrate neconformitati, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate a produselor livrate
sistem de management al calitatii (SR EN ISO 9001).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) a) Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: pretul total al lotului, fara TVA, exprimat in lei b) Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1) Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA - Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA c) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -licitatia electronica 1 runda; 2 -licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; -durata rundei este de 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S89-146155 din 10.05.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2012 11:00
Locul: Sediul Insitutului Clinic Fundeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputeniciti ai ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi unitare egale la ofertantii clasati pe locul I, dupa organizarea etapei finale de licitatie electronica, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Noua propunere financiara se va depune la ICF. Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta. Daca, dupa sedinta de reofertare de la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire, doua sau mai multe oferte prezinta egalitate de preturi, atunci comisia de evaluare va desemna castigatoare oferta financiara care a avut pretul cel mai scazut consemnat in Procesul verbal de deschidere . Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire stabilit in procedura ? pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI departamentul juridic
Adresa postala: Sos. Fundeni nr. 258, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 22322, Romania, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213172194, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2012 12:13