Licitatie Publica - Medicamente decontabile in cadrul programului PN6:Programul national de hemofilie,talasemie si boli rare ?Scleroza multipla
Anunt de participare numarul 136936/28.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente decontabile in cadrul programului PN6: Programul national de hemofilie, talasemie si boli rare ?Scleroza multipla
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Clinic Fundeni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 131, 123 si 1, 603, 539RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea cu Medicamente decontabile in cadrul programului PN6: Programul national de hemofilie, talasemie si boli rare ?Scleroza multipla din cadrul Institutului Clinic Fundeni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33660000-4 - Medicamente pentru sistemul nervos si organele senzoriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Valoare estimata fara TVA: minim estimat1131123 lei-maxim estimat 1603539 lei.AUTORITATEA VA INCHEIA CONTRACTE DE FURNIZARE SUBSECVENTE IN FUNCTIE DE BUGETUL INSTITUTULUI, VALOARE CONTRACT SUBSECVENT 565561, 10 LEI.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 131, 123 si 1, 603, 539RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de: LOT 1 =4500.00 RON; LOT 2=4600.00 RON; LOT 3=2010.00 RON valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie, conform art.86 alin.(1) din H.G.nr.925/2006.Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari; virament bancar, confirmat, in contul autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Decl.priv.eligib.Complet.formularului anexat;Cerinta nr.2: Complet.Decl.pe prop.rasp.privind inexistenta starii de faliment conf.formularului anexat;Cerinta nr.3: Decl.priv.neincadrarea in sit.prev.la art.181 din O.U.G.nr.34/2006, cu modif.si complet.ulterioare Complet.formular.anexat.(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in sit.prev.de art.181 lit.a), c1)si d)din O.U.G.34/2006 cu modif.si compl.ult.);Cerinta nr.4: Certif.de particip.la licitatie cu oferta indep.conf.Ord.nr.314/2010 priv.punerea in aplic.a certif.de particip.la licitatii cu oferta indep.Completarea formularului anexat;Cerinta nr.5: Decl.pe prop.rasp.priv.neincadrarea in prev.art.69^1 din O.U.G.34/2006 cu modif. si compl. ult. complet.formularului anexat.(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in sit.prev.de art.69^1, art.186 al.2 si art.190 alin.2 din O.U.G.34/2006 cu modif.si compl.ulterioare)Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de acchizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: MANAGER: Dr.Carmen OrbanDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec.Grigore EmiliaDIRECTOR MEDICAL: Dr.Alina TanaseDIRECTOR DE INGRIJIRI: As.med.Mocanu Ioana OtiliaSEF SERV. APROVIZIONARE: Ing. Sandu AndreeaSEF BIROUB ACHIZITII: Ec.Parvulescuv AdrianCOORDONATOR PROG.SCLEROZA MULTIPLA-Prof.Dr.Ana Campeanu
Cerinta nr.6: Decl. Atest.Fisc.elib.de Adm.Fin.care sa stipuleze ca ofertantul NU are datorii fiscale la bugetul de stat gen.consolidat, in orig./copie leg./copie conf.cu orig.Cerint.priv.oblig.de plata sunt consid.ca fiind indeplin.in mas.in care op.ec.prez.inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compens.aprob.de catre org.comp.in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indepl.oblig.de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr.7: Certif.fiscal privind impoz.si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in orig./copie leg./copie conf.cu orig.Cerint.priv.oblig.de plata sunt consid.ca fiind indeplin.in mas.in care op.ec.prez.inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compens.aprob.de catre org.comp.in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prez.formularelor tip emise de organismele compe.privind indepl.oblig.de plata scadente in luna ant.celei in care se depune oferta.In cazul in care op.ec prezinta datorii oferta va fi respinsa potrivit art.36 al.1 lit.b din HG 925/2006 cu modific.si complet ulterioare;Cerinta nr.8: Inf.privind asocierea-Op.ec.au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Intr-o astfel de situatie, se va prez.acordul de as.din care vor rezulta cel putin urmatoarele: - faptul ca as.sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contract.;
- nominalizarea liderului as.;
- comunicarile se vor face cu liderul as.;
- platile se vor face catre liderul as.- partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare as.in parte. Cerinta nr.9: Certif.Const.emis de Of.Reg.Com.in orig./copie leg./copie conf.cu orig.semnata si stampilata de repr.legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pentru anul 2010 si/sau bilantul contabil la 30.06.2011, vizat de organele de resort
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari cu referinta la produse similare, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Autorizatiede distributie angro eliberata de MS ?ANM pentru depozite.
Autorizare pentru comercializare (autorizatie de punere pe piata APP)emis de organismul competent: Minsterul Sanatatii
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Obligatiile contractuale fata de alti beneficiari, pe care le are in derulare, daca exista
Ofertantul va prezenta documente emise de organisme acreditate care sa certifice implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele in vigoare sau echivalente:
a. unui sistem de management al calitatii (SR EN ISO 9001).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) a) Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: pretul unitar, fara TVA, exprimat in lei/unitate de masura b) Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1) Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA - Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA - Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA - Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU - Se va utiliza pasul de licitatie: NU c) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -licitatia electronica 1 runda; 2 -licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; -durata rundei este de 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt despre profilul cumparatorului
Numarul anuntului in JO: 2012/S48-078695 din 09.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi unitare egale la ofertantii clasati pe locul I si daca si dupa dupa organizarea etapei finale de licitatie electronica au fost depuse oferte cu preturi unitare egale la ofertantii clasati pe locul I, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni
Adresa postala: Sos.Fundeni nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213172194
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2012 10:22