Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE DIVERSE


Anunt de participare numarul 133540/01.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Boli Infectioase Constanta
Adresa postala: B-dul Ferdinand nr 100, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900709, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Arnautu, Tel. +40 241484522, Email: [email protected], Fax: +40 241615491, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE DIVERSE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE CONSTANTA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 424, 339.48 si 6, 450, 475.9RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona medicamente prin incheierea unui acord cadru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
33612000-3-Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
33651000-8-Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
33651100-9-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33692400-1-Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SE REGASESC IN ANEXA B SI IN CAIETUL DE SARCINI RESPECTIV CANTITATILE MINIM ESTIMATE, CANTITATEA MAXIM ESTIMATA SI CANTITATEA MAXIM ESTIMATA PT CEL MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT PE LOTURI, 155 LOTURI. VALOAREA MINIMA 424339.48 SI MAXIMA 6450475.90 FARA TVA.VALOAREA ESTIMATA A CELUI MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT 828988.16 RON FARA TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 424, 339.48 si 6, 450, 475.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? 1% din valoarea estimata maximapentru fiecare lot. Garantia de participare se va constitui : fie pe loturi, fie cumulat pe toate loturile pentru care se face oferta dar in acest caz este obligatorie anexarea unuui centralizator in care sa se precizeze loturile pentru care s-a constituit garantia de participare. perioada de valabilitate 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare; printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emis in favoarea autoritatii contractante formular 5 sau plata cu chitanta la casieria autoritatii in cazul in care valoarea este redusa. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata obligatoriu in original, intr-un plic inchis in exteriorul plicului cu oferta, separat de restul actelor depuse pentru procedura de atribuire pentru a putea fi verificata anterior tuturor documentelor depuse, cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor.Neatasarea dovezii constituirii garantiei de participare in original la plicul exterior va avea drept efectrespingerea ofertei(art. 33 alin. 3, lit. b din H.G. nr. 925/2006). Garantia de buna executie a contractuluiva fi 10% din valoarea contractului. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, formularul 8 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In aces caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreria Statului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin rteineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare Casa de Asigurari de Sanatate Constanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-original, copie legalizata, copie conform cu originalul
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG nr34/2006 -original, copie legalizata, copie conform cu originalul
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-original, copie legalizata, copie conform cu originalul
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Manager: SL DR HALICHIDIS STELA
Dir Medical: SL DR CAMBREA CLAUDIA
Dir financiar contabil: EC OSMAN NADIR
Sef serv Achizitii: EC ARNAUTU GHEORGHE
Farm sef : PISICA ADINA
Ing achizitii: URSACHI CRISTIAN
Certficat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord nr 314/2010-original, copie legalizata, copie conform cu originalul
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata taxelor si impozitelor locale la bugetul local, original, copie legalizata, copie conform cu originalul, .
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in original, copie legalizata, copie conform cu originalul.
Certificatele fiscale sa dovedeasca faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor, dincare sa rezulte obiectul de activitate al societatii original, copie legalizata, copie conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale pentruactivitatea din ultimii trei ani Cerinta obligatorie.
Bilantul contabil la 30.06.2011vizat si inregistrat de organele competente Cerinta obligatorie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de punere pe piata de la ANM Cerinta obligatorie
Autorizatie de functionare a depozitului de medicamente Cerinta obligatorie
Certificat ISO 9001 sau echivalent Cerinta obligatorie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4464/21.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2012 11:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE CONSTANTA B-DUL FERDINAND NR 100
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DE OFERTANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Prezenta documentatie a fost postata sub nr 14095 respinsa in data de 03.02.2012. In cazul in care ofertele situate pe primul loc au preturi egale se va solicita reofertare pentru loturile respective. Reofertarea se va face in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART 256^2 DIN OUG 34/2006 - 10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA IN CONDITIILE PREZENTEI ORDONANTE DE URGENTA
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECIOASE CONSTANTA-Compartiment achizitii
Adresa postala: B-dul Ferdinand nr 100 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900709, Romania, Tel. +40 241484522, Email: [email protected], Fax: +40 241615491
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer