Licitatie Publica - Medicamente Diverse
Anunt de participare numarul 140209/06.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Punct(e) de contact: NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel. +40 0233/213470, Email: [email protected], Fax: +40 0233/232050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente Diverse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta PIatra Neamt, B-dul Traian, nr. 1-3
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 13, 798, 649.88RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar, in functie de necesitatile autoritatii contractante, pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru cu incadrare in cantitatea maxima estimata, conditionat de existenta fondurilor bugetare aprobate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente diverse
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini anexat documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 13, 798, 649.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare garantie de participare este de 137986.50 ron; Pentru operatorii economici care vor depune oferta pentru mai multe loturi, cuantumul garantiei de participare se va calcula prin insumarea garantiei de participare stabilita pentru fiecare lot in parte. Garantie pentru IMM-uri : pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexa nr. 1din O.G.R nr. 27/2006" (formular nr. 12). Aceasta declaratie se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depune odata cu oferta. Dovada constituirii garantiei de participare se va posta in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor, cu o valabilitate de 90 zile conform valabilitatii ofertei financiare.Pentru loturile care au valoarea estimata maxima mai mare sau egala cu pragul de 63000 lei, in cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC suma va fi calculata conform prevederilor art. 278.1/OUG34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, pentru IMM-uri. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - garantia de buna executie se va contitui sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie (formularul 10). - garantia de buna executie se poate constitui si sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari. (formular 10).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri CJAS Neamt
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaSolicitat ¦ Cerinta obligatorie: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documente edificatore - formularul nr.3 completat (Declaratia de eligibilitate)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSolicitat ¦ Cerinta obligatorie: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documente edificatore - formularul nr.4 completat (neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006)Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Solicitat ¦ Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Documente edificatoare: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 5).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Solicitat ¦ Documente edificatoare: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formularul nr.6)Pentru completarea declaratiei - persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Manager ?dr.Ceobotaru Lucian Daniel, Director Medical- Dr.Atanasoaie Iacob Cristina Daniela, Director Financiar Contabil ?Ec. Murariu Elena, Director de Ingrijiri ? As. Vicu Lacramioara; Comisie de evaluare Ec. Birgaoanu Mihail-Laurentiu, Ec. Tarniceru Ramona, Farm. Eva Ionita, Ec. Murariu Oana-Dana, As. Sef Corduneanu Pazica;Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSolicitat ¦ Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru participarea la procedura.Documente edificatoare: Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 7)Certificat fiscal care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Certificatul se va prezenta in una din formele original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul.Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat. Certificatul se va prezenta in una din formele : original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul. Persoane juridice/fizice romaneSolicitat ¦ Cerinta obligatorie: Ofertantul sa fie inregistrat legal.Documente de confirmare: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata2.Declaratie pe proprie raspundere ca detin APP emis de Agentia Nationala a Medicamentului, semnata si stampilata.
3.Declaratie pe proprie raspundere ca detin autorizatie de livrare, semnata si stampilata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul nr.8) din care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimi 3 ani. Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil , vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice ? in copie conforma cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Document solicitat ? Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent la distribuitor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul-sistemul informatic va pune instantaneu la dispozitia tuturor ofertantilor informatiile necesare acestora pentru a-si determina, in oricemoment, pozitia pe care o ocupa in clasament.-ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA-licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta: DA-numarul de runde ale licitatiei electronice: 2.-licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile de la transmiterea invitatiei.-durata unei runde: 1 (UNA) zile.-licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei mentionate mai sus.In termen de 3 zile de la finalizarea ultimei runde de licitare, ofertantii declarati castigatori au obligatia de a transmite autoritatii contractante, in scris, in original, Formularul de oferta, in conformitate cu preturile rezultate in urma procesului de licitare electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita ofertantilor in cauza o noua oferta de pret prin transmiterea unei solicitari de clarificare in SEAP, la Rubrica INTREBARI, la care operatorii economici vor raspunde online, in SEAP, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In situatia in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, (dupa reofertare) acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica comisia de evaluare va utiliza ca si criteriu de departajare ofertantul inscris primul. Formularul de oferta este obligatoriu de intocmit intrucat reprezinta elementul principal al propunerii financiare. PRETURILE UNITARE DIN OFERTA FINANCIARA POT AVEA MAXIM 2 ZECIMALE. Termenul de plata: 180 zile de la livrarea produselor NOTA: Valoarea estimata a acordului cadru a fost determinata tinandu-se cont de cantitatile maxime. Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: data publicarii in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Piatra-Neamt
Adresa postala: B-dul Traian, nr. 1-3, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Tel. +40 02332226137, Fax: +40 0232237339
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2012 14:36