Licitatie Publica - medicamente diverse
Anunt de participare numarul 90194/06.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Punct(e) de contact: NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel.0233/213470, Email: [email protected], Fax: 0233/232050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri terminal Piatra-Neamt
Adresa postala: b-dul Decebal , nr. 35, I4 parter, jud Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610076, Romania, Tel.0233232390, Email: [email protected], Fax: 0233218587, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri terminal Piatra-Neamt
Adresa postala: b-dul Decebal , nr. 35, I4 parter, jud Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 6100, Romania, Tel.0233232390, Email: [email protected], Fax: 0233218587, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
medicamente diverse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Piatra-Neamt, b-dul Traian, nr. 1-3
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 13, 331, 113.76RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente diverse
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33675000-2 - Antihistaminice pentru uz sistemic (Rev.2)
33690000-3-Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 13, 331, 113.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 22218.52 ron si defalcat pe loturi conform caiet sarcini, garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CJAS Spital si DSP UPU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea in original;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 in original;
-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat prez in copie legaliz
-Certificat privind plata taxelor si imp locale elib de primaria locala se solicita in copie legaliz in termenul de valab prevazut in procedura fiscala si operatorii economici cu datorii fiscale vor fi respinsi la procedura.-Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta in original-Pentru persoane juridice romane se solicita Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului, prezentat in original avand ca termen de valab 30 de zile de la data emiterii-Certificat de inregistrare (CUI) prez in copie;
-Pentru pers fiz romane se solicita autoriz de functionare prez in copie legalizata;
-pentru pers fiz romane si pers juridice romane se solicita Aviz de functionare elib de Ministerul Sanatatii;
-Pentru pers straine se solicita prez de documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercit a activit prof in conf cu prevederile din tara de provenienta, prez in copie legaliz
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2008 , vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice - in copie cu mentiunea conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale-lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, va fi insotita de 3 recomandari indiferent de numarul de loturi ofertat;
-certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor;
-Declaratie pe propria raspundere ca produsele ofertate detin Autorizatii de punere pe piata emise de Agentia Nationala a Medicamentului;
-aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii, in copie-Se solicita prezentarea certificatelor ISO 9001 sau echivalent la distribuitor.-Acord de asociere, daca este cazul incheiat in forma autentica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2009 10:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri terminal Piatra-Neamt, b-dul Decebal, nr. 35, I4 parter, jud Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai firmelor
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Calendar estimativ a contractelor subsecvente : in functie de bugetele aprobate cu aceasta destinatie se vor atribui contracte subsecvente cu durata de 1-2 luni
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Oferta se va depune pe DCI tinand cont de celelalte specificatii tehnice din caietul de sarcini, denumirile comerciale fiind doar cu titlu informativ;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Ntional de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voada, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depun in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Piatra Neamt, Compartiment Juridic
Adresa postala: b-dul Traian, nr. 1-3, jud Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Tel.0233219440, Fax: 0233216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2009 10:07