Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Medicamente diverse de uz uman


Anunt de participare numarul 148781/08.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL SPITAL COLIBASI
Adresa postala: B-dul Dacia, Nr. 1, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: Valentin Deleanu, Tel. +40 248260560, In atentia: Valentin Deleanu, Email: [email protected], Fax: +40 248260560, Adresa internet (URL): anp.gov.ro/web/penitenciarul-spital-colibasi, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente diverse de uz uman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Spital Colibasi, bd. Dacia nr.1, loc. Mioveni, jud. Arges.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 11 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 57, 690.46 si 576, 733.22RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Vor fi incheiate trei contracte subsecvente, perioadele estimate fiind: contract subsecventI-15.02.2014; contract subsecventII-01.06.2014;contract subsecventIII-01.10.2014. Cantitatea minima estimata a unui ct. subsecvent si cantitatea maxima estimata a unui ct. subsecvent sunt specificate in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produse farmaceutice- medicamente diverse de uz uman
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
33610000-9-Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.2)
33620000-2-Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular (Rev.2)
33630000-5-Medicamente utilizate in dermatologie si pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33650000-1-Antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de medicamente sunt prevazute in caietul de sarcini si in anexa B
Valoarea estimata fara TVA: intre 57, 690.46 si 576, 733.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire agarantiei pentru participare: printr-un instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii, de catre o societatebancara (formularul nr. 8) sau de o societate de asigurari, virament bancar prin OP la Trez. Pitesti RO30TREZ0465005XXX010005, CF11750504 sau plata cu chitanta prin casieria autoritatii contractante.Dovada garantiei de participare se va depune in SEAP semnata cu semnatura electronica de emitent sau se va depune la sediul Penitenciarului Spital Colibasi in original pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei departicipare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/2004din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Documentul ce constituie dovada constituirii garantiei se va scana si se vadepune in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare, iar in cazul garantiilor constituite prin instrumente de garantare, originalul acestorase va transmite la sediul autoritatii contractante din bd . Dacia nr. 1, localitatea Mioveni, cod postl 115400, judetul Arges, pana cel tarziu ladata limita de depunere a ofertei. Cuantumul garantiei de participare: a se vedea anexa B. Toate documentele incarcate in SEAP vor fisemnate cu semnatura electronica. Data la care se va efctua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este cursul BNR cu 5zile inainte de data de depunere a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul F.N.U.A.S.S.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din Oug 34/2006.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitate/ Certificat ; Completare formular nr.1
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Completare formular nr.2
Cerinta nr. 2
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Completare formular nr.3
Cerinta nr. 3
DECLARATIE pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situata prevazuta la art. 69^1 din Oug 34/2006; Completare formular nr.4
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Director: Chirciu Mirela Cornelia
Director adjunct medical: Burea Marinela
Sef serviciu economico-administrativ: Cvasniuc Mihaela
Sef birou logistica: Onofre Gheorghita
Contabil sef: Ilie Carmen
Biochimist: Diaconescu Mihaela
Contabil compartiment achizitii: Deleanu ValentinToate documentele incarcate in SEAP vor fi semnate cu semnatura electronica. Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.
Documente de confirmare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala care sa contina informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentat in una din variantele: original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie;
Cerinta nr. 2
Operatorii economici vor face dovada ca sunt autorizati de Agentia Nationala a Medicamentului sa distribuie medicamente, conform Ordinului1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.
Documente de confirmare: Autorizatie emisa de Agentia Nationala a Medicamentului din cadrul Ministerului Sanatatii in termen de valabilitate, prezentata in una din variantele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul.
Cerinta 3
Operatorul economic va oferta numai produse pentru care exista autorizatie de punere pe piata emisa de ANM, conform art.700, alin. 1 din Legea 95/2006, iar pentru a se certifica acest lucru vor prezenta in conformitate cu art.188 alin. 1, litera d, din OUG 34/2006, copii lizibile semnate, stampilate si cu mentiunea Conform cu originalul ale autorizatiilor de punere pe piata emise de ANM(singurul organism abilitat in acest sens)pentru fiecare din
produsele ofertate sau o declaratie pe propria raspundere a ofertanului din care sa rezulte ca pentru produsele ofertate exista autorizatii de punere pe piata, valabile, emise de ANM .
Toate documentele incarcate in SEAP vor fi semnate cu semnatura electronica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala,
continand si informatii generale ( cf. art. 185 alin. 1 litera c din OUG nr. 34/ 2006 , modificata si completata). Ofertantul trebuie sa prezinte informatii generale privind cifra de afaceri globala in ultimii trei ani ( 2011, 2012, 2013) . Nu se solicita o anumita cifra pentru a fi calificat. Vizeaza activitatea din ultimii trei ani , in masura in care informtiile respective sunt disponibile ; in acest ultim caz autoritate contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economoc a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Cursul de schimb este cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular anexat in sectiunea formulare - Formular 5Se solicita cifra de afaceri globala. Ofertantul trebuie sa prezinte informatii generale privind cifra de afaceri globala in ultimii trei ani ( 2011, 2012, 2013). Nu se solicita o anumita cifra pentru a fi calificat. Vizeaza activitatea din ultimii trei ani , in masura in care informtiile respective sunt disponibile ; in acest ultim caz autoritate contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economoc a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Toate documentele incarcate in SEAP vor fi semnate cu semnatura electronica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Opeatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificat de calitate valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie semnata, stampilata si cu mentiunea ?Conform cu originalul? sau orice alt document echivalent care poate dovedi conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplineste nivelurile de performanta stabilite de acesta. Toate documentele incarcate in SEAP vor fi semnate cu semnatura electronica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2014 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofetelor clasate pe primul loc ce au preturi egale ? autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Toate documentele incarcate in SEAP vor fi semnate cu semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 256^2 din OUG34/2006 - 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul economic Penitenciarul Spital Colibasi
Adresa postala: B-dul Dacia nr.1, Mioveni, jud. Arges, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Tel. +40 248260560, Email: [email protected], Fax: +40 248260560, Adresa internet (URL): anp.gov.ro/web/penitenciarul-spital-colibasi
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2014 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer