Licitatie Publica - MEDICAMENTE HIV PROGRAM NATIONAL
Anunt de participare numarul 133476/28.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Boli Infectioase Constanta
Adresa postala: B-dul Ferdinand nr 100, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900709, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Arnautu, Tel. +40 241484522, Email: [email protected], Fax: +40 241615491, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE HIV PROGRAM NATIONAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE CONSTANTA B-DUL FERDINAND NR 100
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 921, 758.35 si 24, 781, 656.68RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE PENTRU TRATAMENTUL BOLNAVILOR HIV SIDA PROGRAMUL NATIONAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
33651400-2-Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MEDICAMENTE PENTRU TRATAMENTUL BOLNAVILOR HIV SIDA PROGRAMUL NATIONAL , 31 LOTURI CONFORM ANREXEI B SI A CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 921, 758.35 si 24, 781, 656.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 1% DIN VALOAREA MAXIM ESTIMATA A FIECARUI LOTGarantia de participare se va constitui: fie pe loturi, fie cumulat pe toate loturile pentru care se face oferta dar in acest caz este obligatorie anexarea unui centralizator in care sa se precizeze loturile pentru care s-a constituit garantia de participare. Perioada de valabilitate 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emis in favoarea autoritatii contractante formular 5 sau plata cu chitanta la casieria autoritatii in cazul in care valoarea este redusa.Dovada constituirii garantiei de participare impreuna cu centralizatorul pe loturi va fi incarcata in SEAP si va fi trimisa in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efectrespingerea ofertei(art. 33 alin. 3, lit. b din H.G. nr. 925/2006). GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, formularul 8 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Statului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului.Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare Casa de Asigurari de Sanatate Constanta pentru programul national HIV SIDA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: prezentare formular 2 atasat in SEAP copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat si stampilat
Incadrarea in situatia prevazuta la art 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG nr34/2006 Cerinta obligatorie : Prezentare formular 3 (neincadrarea la art181 / OUG34/2006); atasat in SEAP copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? semnat si stampilat
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Prezentare formular nr 10 Incadrarea in una din situatiile prevazute la art 69 ind 1 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura atasat in SEAP copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? semnat si stampilat. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Manager: SL DR HALICHIDIS STELA
Responsabil PN HIV SIDA PROF UNIV DR RUGINA SORIN
Dir.financiar contabil: EC OSMAN NADIR
Sef serv Achizitii: EC ARNAUTU GHEORGHE
Farm Sef PISICA ADINA
Serv Achizitii: Ing URSACHI CRISTIAN
Certficat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord nr 314/2010 Cerinta obligatorie: prezentare formular 7 atasat in SEAP copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? semnat si stampilat
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Cerinta obligatorie:
1)Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata taxelor si impozitelor locale la bugetul local atasat in SEAP copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?, semnat si stampilat
2)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat atasat in SEAP copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?, semnat si stampilat
Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta atasat in SEAP copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor, dincare sa rezulte obiectul de activitate al societatii semnat si stampilat Cerinta obligatorie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale pentruactivitatea din ultimii trei ani
Bilantul contabil la 30.06.2011 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de punere pe piata de la ANM
Autorizatie de functionare a depozitului de medicamente eliberata de Ministerul Sanatatii.
Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice ( SEAP) conformart.42 si 44 din HG 1660/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioareInvitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibileIn cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera doar la pretul unitar, iar criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : cea mai buna ofertaa) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa.Numarul de runde :1.Durata runda: o zi (24 ore)Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4864/22.12.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Prezenta documentatie a fost postata sub nr 13745/19.01.2012 si a fost respinsa in data de02.02.2012. In cazul in care se constanta ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART 256^2 DIN OUG 34/2006 - 10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA IN CONDITIILE PREZENTEI ORDONANTE DE URGENTA
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE CONSTANTA SERV ACHIZITII
Adresa postala: B-DUL EFRDINAND NR 100, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900709, Romania, Tel. +40 241484522, Email: [email protected], Fax: +40 241615491
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2012 14:58