Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Medicamente oncologice


Anunt de participare numarul 142166/26.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Adresa postala: Str.Stadionului nr.1-3, ,Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520064, Romania, Punct(e) de contact: Biroul achizitii, Tel. +40 0267311675, In atentia: sef aprovizionare Ing. Becsek Attila, Email: [email protected], Fax: +40 0267311675, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente oncologice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sf. Gheorghe , str.Stadionului nr.1/ cod postal 520064, jud.Covasna
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 966, 700.6 si 5, 951, 185.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si calendarul contractelor ce urmeaza a fi atribuite va fi trimestrial. Cantitatile minime estimate care ar putea face obiectul unui contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata Acordului ?Cadru sunt : conform tabel caiet de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
medicamente oncologice conf. caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente oncologice conform caiet de sarciniNota: Din cauzaschemei detratament, ofertantul participant la licitatie va depune ofertele financiare pentru produsele grupate in pachete, avandacelasi producator.
Ofertele pentru produsele de la punctele1-68 se pot depune separat pentru fiecare produs in parte, criteriul de departajare fiind pretul cel mai scazut / unitate de masura.In cazul produselor medicamentoase grupate in pachetele 1, 2, 3 citeriul de departajareva fi pretul cel mai scazut/ pachet
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 966, 700.6 si 5, 951, 185.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare laprocedura de cerere de oferta este de 1 % din valoarea maxima estimata, respectiv 59511, 85 lei, respectiv 13587, 18 euro, conform curs BNR din data de 14.02.2013. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin (1) din H.G. nr. 925/2006. Contul pentru garantii de participare RO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria Sfantu Gheorghe. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de o reducere cu 50% a cuantumului garantiei de participare. Data la care se va face echivalenta leu/euro va fi 14.02.2013.3. Garantia pentru participare se poate constitui prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original, care trebuie sa prevada in mod expres urmatoarele: - plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a Beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- dreptul Beneficiarului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d)contestatia sa a fost respinsa de catre Consiliul National de Solutionare, in conformitate cu art. 278ยน (1) din OUG nr. 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare pentru indeplinirea contractelor subsecventede achizitie publica al acestor produse suntasigurate si cuprinse in B.V.C. prin Programul national de oncologie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006-3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP.
5. Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura6. Prezentarea certificatuluide atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele , eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat7. Prezentarea certificatuluifiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale- situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele 1, Prezentarea certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
2, Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de distributie angro de medicamente, conf. art. 788 din HG 95/2006 emis de Ministerul Sanatatii Publice
3, Autorizatie de punere pe piata emis de Agentia Nationala a Medicamentului, conf. legea 95/2006
Persoane juridice straine: Prezentare de documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertei care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
- Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul extras de bilant contabil sau extrase de bilant, inregistrate la organele competente. - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ultimul extras de bilant contabil sau extrase de bilant, inregistrate la organele competente. - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandiri din partea unui client, privind modul de indeplinire a clauzelor contractuale, privind livrarea medicamentelor in cantitatile si la termenele solicitate - in original. Pentru a vedea modul de indeplinire a clauzelor contractuale de catre distribuitori privind livrarea medicamentelor in cantitatile si la termenele solicitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Recomandiri din partea unui client, privind modul de indeplinire a clauzelor contractuale, privind livrarea medicamentelor in cantitatile si la termenele solicitate - in original. Pentru a vedea modul de indeplinire a clauzelor contractuale de catre distribuitori privind livrarea medicamentelor in cantitatile si la termenele solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2013 10:00
Locul: Sediul Spitalului Judetean De Urgenta Dr. Fogolayn Kristof Sf. Gheorghe, str. Stadionului nr. 1-3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare: Ing. Becsek Attila - presedinte, Farm. Kurti Valeria - membru, Szavuj Emoke - membru, Dr. Dragan Mirela - invitat, Doci Cristina Tunde - invitat jurist
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul ce mai scazut. Informatii privind reluarea competitiei pentru contractele subsecvente: - pentru fiecare contract ce urmeaza a fi atribuit, autoritatea contractanta consulta in scris operatorii economici semnatari ai acordului-cadru respectiv - autoritatea contractanta fixeaza un termen limita suficient pentru prezentarea ofertelor - ofertele se prezinta in scris, iar continutul lor ramane confidential pana cand termenul limita stipulat pentru deschidere a expirat - autoritatea contractanta atribuie fiecare contract ofertantului care a prezentat cea mai buna oferta, pe baza criteriului de atribuire precizat in documentatia in temeiul careia a fost incheiat acordul-cadru, conf. art 149-150 din OUG 34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala: str. Stadionului, nr. 1 , jud Covasna , ,Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520064, Romania, Tel. +40 267311580/455
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2013 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer