Licitatie Publica - Medicamente oncologice
Anunt de participare numarul 145534/06.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Adresa postala: Str.Stadionului nr.1-3, ,Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520064, Romania, Punct(e) de contact: Biroul achizitii, Tel. +40 0267311675, In atentia: Sef aprovizionare Ing. Becsek Attila, Email: [email protected], Fax: +40 0267311675, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente oncologice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sf. Gheorghe , str.Stadionului nr.1/ cod postal 520064, jud.Covasna
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 893.75 si 40, 492.1RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite (daca se cunosc): Frecventa si calendarul contractelor ce urmeaza a fi atribuite va fi trimestrial. Cantitatile minime estimate care ar putea face obiectul unui contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata Acordului ?Cadru sunt : conform tabel caiet de
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente oncologice - cod CPV - 33652100-6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente oncologice conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 893.75 si 40, 492.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare la procedura de cerere de oferta este de 1 % din valoarea maxima estimata, respectiv 404, 92 lei. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin (1) din H.G. nr. 925/2006. Contul pentru garantii de participare RO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria Sfantu Gheorghe. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de o reducere cu 50% a cuantumului garantiei de participare. Data la care se va face echivalenta leu/euro va fi: cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. 3. Garantia pentru participare se poate constitui prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare pentru indeplinirea contractelor subsecvente al acestor produse suntasigurate si cuprinse in B.V.C. prin Programul national de oncologie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006) original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006- original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006-original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul5. Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura6. Prezentarea certificatului de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele , eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul7. Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulPersoane cu functii de conducere care au rol de decizie privind obiectul proceduriiManager: Andras Nagy Robert , Director financiar contabil: Ec.Fulop Arpad , Oficiul Juridic: Doci Cristina, Tuvic Timea, Sef serviciu aprovizionare transport: Becsek Attila, Responsabil achiz.: Szavuj Emoke, Farmacist: Kurti Valeria 1. Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul2. Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de distributie angro de medicamente, conf. art. 788 din HG 95/2006 emis de Ministerul Sanatatii Publice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil: Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil pentru anul 2012 insotit de confirmarea depunerii acestuia - in copie In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului - sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil: Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil pentru anul 2012 insotit de confirmarea depunerii acestuia - in copie In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului - sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar - in original sau copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar - in original sau copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2013 10:00
Locul: Sfantu Gheorghe, str. Stadionului, nr. 1-3, jud. Covasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare: Ing. Becsek Attila - presedinte, Farm. Kurti Valeria - membru, Szavuj Emoke - membru, Dr. Dragan Mirela - invitat, Doci Cristina Tunde - invitat jurist
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In caz de egalitate, acordul-cadru se va incheia cu toti operatorii clasati pe locurile aferente numarului maxim de operatori economici cu care autoritatea contractanta a anuntat ca va incheia acordul-cadru. In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul ce mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare ale cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Sf. Gheorghe, str. Stadionului, nr. 1-3, Localitatea: Sf. Gheorghe, Cod postal: 520064, Romania, Tel. +40 267311580/455
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2013 11:04