Licitatie Publica - MEDICAMENTE ONCOLOGIE
Anunt de participare numarul 88325/08.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Adresa postala: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450129, Romania, Punct(e) de contact: LORENA HODIS, Tel.0260616920, Email: [email protected], Fax: 0260661066, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA CU PATURI
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE ONCOLOGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA ZALAU
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE ONCOLOGIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
33652100-6-Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIA DE MEDICAMENTE ONCOLOGICE
Valoarea estimata fara TVA: 97, 705RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE CONFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEI PRIN PO. SAU SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUOANTUM DE 5 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI CJAS SALAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA IN VEDEREA INCHEIERII CONTRACTULUI CONFORM OUG 34/2006, OUG 94/2007, OUG 19/2009
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA LA ART.189, CERTIFICAT FISCAL IMPOZITE SI TAXE LOCALE, COD UNIC DE INREGISTRARE, CERTIFICAT CONSTATATOR DE LA ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE, ULTIMUL BILANT CONTABIL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI - ULTIMII 3 ANI, EXPERIENTA SIMILARA SI RECOMANDARI, AUTORIZATIE DE PUNERE PE PIATA, AUTORIZATIE DE DEALER, AVIZ DE FUNCTIONARE DE LA MSP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2009 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AUTORIZATI AI FIRMELOR PARTICIPANTE CU IMPUTERNICIRE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, Localitatea: BUCUREST, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021-3323564
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA ZALAU
Adresa postala: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450118, Romania, Tel.0260-616920, Fax: 0260-661066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2009 16:47