Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE ONCOLOGIE


Anunt de participare numarul 133085/16.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Adresa postala: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450129, Romania, Punct(e) de contact: EC. FARCAS CLAUDIA, Tel. +40 260616920, Email: [email protected], Fax: +40 260661066, Adresa internet (URL): www.spital zalau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA CU PATURI
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE ONCOLOGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU, STR. SIMION BARNUTIU NR.67 - FARMACIE
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 454, 787.55 si 1, 752, 895.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: VAL. CEL MAIMARE CONTRACT LOURI; 1-76013; 2-3777; 3-2350; 4-1728; 5-14077; 6-20709; 7-73111; 8-5584; 9-3379; 10-16163; 11-10454; 12-26784; 13-9131; 14-17603; 15-64783; 16-13172; 17-1397; 18-49287; 19-27202; 20-17077;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.ACIDUM ZOLENDRONUCUM 4 MG FLACON x 4 MG250
2.ACIDUM PAMIDRONICUM 30MG FLACON x 30MG100
3.ACIDUM PAMIDRONICUM 60MG FLACON x 60MG504.CARBOPLATINUM 50MG FLACON x 50MG 300
5.CARBOPLATINUM 450MG FLACON x 450MG300
6.DOCETAXELUM 20MG FLACON x 20MG 300
7.DOCETAXELUM 80MG FLACON x 80MG 300
8.GEMCITABINUM 200MG FLACON x 200MG 400
9.EPIRUBICINUM 10MG FLACON x 10MG 300
10.EPIRUBICINUM 50MG FLACON x 50MG 200
11.OXALYPLATINUM 50MG FLACON x 50 MG 120
12.OXALYPLATINUM 100MG FLACON x 100 MG160
13.LEUPROLELINUM 7, 5MG FLACON x 7, 5MG 100
14.FILGRASTIMUM48 MU/0, 8 ML FLACON X 48 MU/0, 8 ML 200
15.TRANSTUZUMABUM 150MG FLACON x 150MG 100
16.BEVACIZUMABUM 100MG FLACON x 100MG 40
17.FLUOROURACILUM 1000 MG FLACON x 1000 MG 400
18.INTERFERONUM ALFA -B x 1000 MG FLACON x 18MUI 500
19.PACLITAXELUM 300MG FLACON x 300MG 100
20.GOSERELINUM 3, 6MG FLACON x 3, 6MG 200
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT. 1? minim70 flacoane? maxim250 flacoaneLOT.2 ? minim25 flacoane- maxim100 flacoaneLOT. 3 ? minim10 flacoane - maxim 50flacoaneLOT 4 ? minim80 flacoane - maxim 300 flacoaneLOT 5 ? minim80 flacoane ? maxim300 flacoane
LOT 6 ? minim80 flacoane ? maxim 300 flacoaneLOT 7 ? minim80 flacoane- maxim 300flacoane
LOT. 8? minim90 flacoane? maxim400 flacoaneLOT.9 ? minim80 flacoane- maxim300 flacoaneLOT. 10 ? minim70 flacoane - maxim 200flacoaneLOT 11 ? minim30flacoane - maxim 120flacoaneLOT 12 ? minim40 flacoane ? maxim160 flacoane
LOT 13 ? minim25 flacoane ? maxim 100 flacoaneLOT 14 ? minim50 flacoane- maxim 200flacoane
LOT.15 ? minim25 flacoane- maxim100 flacoaneLOT. 16 ? minim10 flacoane - maxim 40flacoaneLOT 17 ? minim100flacoane - maxim 400flacoaneLOT 18 ? minim120flacoane ? maxim500 flacoane
LOT 19 ? minim25 flacoane ? maxim 100 flacoaneLOT 20 ? minim50 flacoane- maxim 200flacoane
Valoarea estimata fara TVA: intre 454, 787.55 si 1, 752, 895.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1ACIDUM ZOLENDRONICUM 4 MG? 5429 LEILOT 2 ACIDUMPAMIDRONICUM30 MG? 302LEILOT 3 ACIDUMPAMIDRONICUM60 MG? 235LEILOT 4 CARBOPLATINUM 50 MG? 129 LEILOT 5 CARBOPLATINUM 450 MG?1055 LEILOT 6 DOCETAXELUM 20 MG? 1553LEILOT 7 DOCETAXELUM 80 MG? 5483 LEILOT 8 GEMCITABINUM 200 MG? 496LEILOT 9 EPIRUBICINUM 10 MG? 253LEILOT 10EPIRUBICINUM 50 MG ? 923LEILOT 11 OXALIPLATINUM 50 MG? 836LEILOT 12 OXALIPLATINUM 100 MG? 2142LEILOT 13 LEUPROLELINUM 7, 5 MG? 730LEILOT 14 FILGRASTIMUM 48MU/ 0, 8 ML? 1408LEILOT 15TRANSTUZUMABUM 150 MG? 5182LEILOT 16BEVACIZUMABUM 100 MG? 1053LEILOT 17FLUOROURACILUM1000 MG? 111LEILOT 18INTERFERONUM ALFA 2 B 18 MU? 4107LEILOT 19PACLITAXELUM 300 MG? 2176LEILOT 20GOSERELINUM3, 6MG? 1446LEIPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data depuneri ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: prin scrisoare de garantie bancaraIn numerar, prin depunere la casieria spitaluluiprin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAUprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1 SI 181 DIN OUG 34/2006
Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificatde taxe si impozite locale.Aceste certificate vor atesta plata acestor datorii in luniaanterioara celei in care se depun ofertele .
Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea:
-ec. Barna Laurentiu ? Manager
-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil
- dr. Majdik Vasile ? Director Medical
-Mesesan Cristian ? Consilier Juridic
-ec. Banut Daniela ? Sef Birou Achizitii Publice
-ec.Farcas Claudia ? Birou Achizitii Publice
-dr. Pop Ileana ? sef sectie oncologie
-dr. Papp Margareta ? sectia oncologie Avizul de functionare , eliberat de Ministerul Sanatatii , in termen de valabilitate.
Certificat constatator emis de ONRC cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pt. conformitate CUI in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 aniAutorizatie de punere pe piata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 10:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU- SALA DE SEDINTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AUTORIZATI AI FIRMELOR PARTICIPANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata egalitate a ofertelor financiare aflate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita reofertarea , in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de: 10 zile cf. art.256/2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTULJURIDIC ? SPITALUL JUDETEAN de URGENTAZALAU
Adresa postala: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450129, Romania, Tel. +40 260616290, Email: [email protected], Fax: +40 260661066, Adresa internet (URL): www.spitalzalau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2012 18:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer